علیپور: حضور دراروپا را مدیون پرسپولیسم‌

    علی علیپور مهاجم ماریتیمو گفت:پرسپولیس تکه بزرگی از قلب من است که همیشه خودم، موفقیتم و همین حضورم در اروپا را مدیون این تیم هستم.

    به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،علی علیپور گفت: شادی رونالدویی؟ بله، کتمان نمی‌کنم. این فوق ستاره پرتغالی الگوی من از نوجوانی بوده است. این را همه دوستانم می‌دانند و مردم جزیره هم خیلی او را دوست دارند. احساس خیلی خوبی داشتم و این طوری شادی کردم.

    ماجراجویی من در اروپا تازه آغاز شده است. من تازه ۲۶ ساله شده ام و اهداف بزرگی در سر دارم. در حال حاضر اما بازیکن ماریتیمو هستم و فقط به موفقیت این تیم فکر می‌کنم. می‌خواهم باز هم برای ماریتیمو گل بزنم و این یک هدف است.

    پرسپولیس تکه بزرگی از قلب من است که همیشه خودم، موفقیتم و همین حضورم در اروپا را مدیون این تیم هستم. خوشبختانه در بازی بعدی نمایش خوبی برابر نساجی داشت و امیدوارم با ادامه این روند ششمین قهرمانی متوالی خود را بچه‌ها جشن بگیرند.

    پوشیدن پیراهن تیم ملی غرورانگیز است و من از دوران جوانی این آرزو را در سر داشته و دارم. تلاش می‌کنم به این مهم برسم و می‌دانم تنها راه ممکن درخشش در لیگ پرتغال است. همه مهاجمان ایرانی برای من قابل احترام هستند اما از رقابت با هیچ کسی هرگز هراسی نداشتم.

    بیشتر بخوانید:

    درخشش طارمی، علیپور و محبی در لیگ پرتغال خبرنگار آمریکایی را به وجد آورد
    علیپور جایزه بهترین بازیکن دیدار ماریتیمو – آروکا را کسب کرد
    فاصله ۶ گله علیپور تا رسیدن به طارمی

    انتهای پیام/