مومنی: هواداران نگران سربازی یزدانی و مرادمند نباشند

 

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا موضوع سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند حل شده است یا نه، گفت: مشکلی نیست. این مسئله قانون و مقررات خاص خودش را دارد. تعداد کمی دنبال حاشیه‌سازی و به هم زدن تمرکز استقلال هستند. آنها دنبال راه‌های ابطال‌شده‌ای هستند که امروزه این کارها جدید نیست. برای همه مشخص شده است چه کسانی می‌خواهند تمرکز استقلال را به هم زده و تضیعف روانی کنند، به خصوص در ماجرای سربازی یزدانی و مرادمند.

قانون و مقررات شفاف است و چیزی نیست که من نوشته باشم. قانون لشگری و کشوری است که همه از آن اطاعت می‌کنند. ما بازیکن 38 ساله نداریم که بگوییم سربازی نرفته باشد. قوانین برای همه مشخص بوده و بهتر است هواداران نگران سربازی یزدانی و مرادمند نباشند.

هواداران نگران فضاهای مسموم مجازی باشند و با چشم و گوش باز در آنجا به استقلال کمک کنند. به طور حتم، اتاق فکرهایی برای آسیب زدن به استقلال وجود دارد، ولی برای ما این چیزها مهم نیست. به دیگران هم توصیه می‌کنیم فضای فوتبال را مسموم نکنند، چون برای نسل‌های آینده چیزی ضرر نخواهد داشت. بهتر است همه چیز را فدای قهرمانی نکنیم و به دیگران می‌گوییم سالم‌سازی را اولویت کاری‌شان قرار دهند.

بیشتر بخوانید:
مومنی‌مقدم سرمربی تیم ملی والیبال جوانان شد
مومنی: آقایان پیشکسوت کاسه داغ‌تر از آش نشوید
استقلالی‌ها منتظر اخبار امیدوار کننده از AFC/ مومنی: باشگاه هیچ قصوری نکرده است

انتهای پیام /