دربی توییتری به سود آبی‌ها تمام شد

 

هشتگ حق قانونی استقلال در خصوص تعویق اعزام به خدمت دو بازیکن این باشگاه شب گذشته به ترند اول توییتر فارسی تبدیل شد.
به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، این دومین شبی بود که هواداران استقلال خواسته خودشان را از طریق یه هشتگ در فضا مجازی به ترند اول توییتر تبدیل کردند آن هم در شرایطی که شب گذشته با فعالیت گسترده هواداران تیم رقیب نیز مواجه بودند. قرمزها پس از فراخوان استقلالی ها به منظور مخالفت با تعویق خدمت یزدانی و مرادمند با هشتگ آزمون عدالت نظام وظیفه وارد زمین بازی توییتر شدند و نتیجه پایانی با فاصله قابل توجهی در این دربی توییتری به سود آبی ها تمام شد.

هواداران استقلال با 107 هزار توییت رکورد تازه ای به نام خودشان ثبت کردند در حالی که پرسپولیسی ها با 55 هزار توییت اختلاف قابل توجهی نسبت به رقیب داشتند.

ماجرا از این قرار است که باشگاه استقلال با استفاده از برخی مواد قانونی به دنبال تعویق اعزام دو بازیکن سرباز خودش درخواستی را بر اساس مستندات و بندهای مرتبط به نظام وظیفه ارائه داده و خواسته خودش را ثبت کرده اما پرسپولیسی ها با توجه به صدرنشینی آبی پوشان در جدول لیگ تلاش می کنند با اعزام دو مدافع استقلال در رقابت برای قهرمانی حریف خود را تضعیف کنند.
پرسپولیسی ها با وارد آوردن فشار رسانه ای و فضای مجازی به دنبال تغییر نظر مسئولین نظام وظیفه در این خصوص هستند در حالی که باشگاه استقلال ادعا می کند خواسته آبی ها تنها تعویق اعزام به خدمت است.

هواداران استقلال در این خصوص به مواردی از قانون شکنی های گذشته برخی بازیکنان و حتی عوامل و دست اندرکاران پرسپولیس در اعزام به خدمت سرمربی اشاره می کنند که نشان می دهد تلاش هایی برای دور زدن قانون صورت گرفته و البته ابهامات جدی ازجمله در ماجرای خدمت سربازی مهدی ترابی و وحید امیری وجود دارد.

همچنین نامه معروف مسعود سلطانی فر خطاب به سازمان نظام وظیفه برای معافیت برخی از بازیکنان پرسپولیس از جمله موضوعات دیگری بوده که مورد توجه استقلالی ها قرار گرفته است در حالی که خواسته فعلی این باشگاه نه دریافت معافیت که تنها تعویق اعزام دو مدافع بر اساس بندهای قانونی است.

در نهایت باید دید پس از پیروزی آبی ها در دربی توییتری در میدان عمل چه اتفاقی روی می دهد و 107 هزار توییت استقلالی ها تا چه حد می تواند برای تحقق خواسته هواداران این باشگاه و اجرای قانون تاثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید:
مهدی عبدی: قبل از دربی صدرنشینی را از استقلال می‌گیریم
سهیل مهدی: اسکوچیچ تاریخ دربی را تغییر داد
دربی رده جوانان/نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس

انتهای پیام /