ربیعی:این پیروزی را به کارگران کارخانه مس، مردم رفسنجان و روح پدر بزرگم تقدیم می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی مقابل آلومینیومی که باخت خانگی نداشت، سخت بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد ربیعی پس از برتری مقابل آلومینیوم اظهار داشت: هر دو تیم شناخت دقیقی از هم داشتندو در 20 دقیقه اول با تغییرایت که آلومینیوم داشت توانست ما را تحت فشار قرار دهد و ما هم تغییر سیستم دادیم و توانستیم بازی را در اختیار بگیریم. هر دو تیم موقعیت هایی داشتند و هر دو تیم می توانستند برنده و بازنده باشند. سرعت انتقال بازی بسیار بالا بود. در نیمه اول ما یک مقدار پر اشتباه بودیم، اما نیمه دوم بهتر شدیم. نمی‌توانم کتمان کنم که بازی در اراک مقابل آلومینیومی که باخت خانگی نداشت سخت بود.

ربیعی ادامه داد: این پیروزی را  به کارگران کارخانه مس، مردم رفسنجان و روح پدر بزرگم تقدیم می‌کنم که روز گذشته فوت کرد. من خاطرات زیادی از او دارم و امیدوارم روحش شاد باشد.

سرمربی مس در مورد اینکه آیا اگر سهمیه بگیرید باشگاه مس امکاناتی دارد که در آسیا بازی کند، گفت: برنامه ریزی باشگاه در سال دوم به هیچ عنوان کسب سهمیه نبوده و بلکه کسب رتبه تک رقمی بود و این اتفاق خیلی بزرگ است که در سال دوم حضور در لیگ برتر تک رقمی شوید. من بارها گفتم بازی به بازی جلو می‌رویم و در 4 بازی گذشته نیز امتیازهای خوبی را کسب کرده ایم.

ربیعی ادامه داد: موضوع دوم بحث ساختار شهری است  که باید مسئولان شهر و هیات مدیره  باشگاه پاسخ دهند. البته خیلی تلاش می کنند و این را می‌،دانم اما شهرستان رفسنجان پر از ضعف‌های سخت افزاری است و در بخش محل تمرین هم دچار مشکل هستیم. زمین بازی هم سالها چمن مصنوعی بود.

بیشتر بخوانید:

عنایتی: از عمکرد بازیکنانم راضی نیستم/ قسم خورده‌ام که درمورد داوری صحبت نکنم

انتهای پیام/