نتایج بازیهای هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال

هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با پیروزی تیم‌های فرش آرای مشهد و فولاد زرند پیگیری شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۲ دیدار آغاز و ۵ بازی باقی مانده هم سه شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

تیم‌های فوتسال فرش آرای مشهد و سپاهان اصفهان امروز از ساعت ۱۶ در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف هم رفتند و در پایان فرش آرا موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ حریف خود را شکست دهد. فرش آرا در حالی موفق شد در این بازی به پیروزی دست پیدا کند که تا دقایق پایانی از حریف خود عقب بود. تیم فوتسال فرش آرای مشهد با این پیروزی ۳۱ امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت. سپاهان اصفهان هم با ۳۰ امتیاز بعد از فرش آرا در جایگاه هشتم جای دارد.

در دیگر بازی امروز تیم‌های فولاد زرند ایرانیان و چیپس کامل مشهد رو در روی هم قرار گرفتند و در پایان شاگردان رضا کردی در تیم فولاد زرند موفق شدند حریف خود را با نتیجه ۷ بر یک از پیش رو بردارند. نماینده کرمان با این برتری ۳۱ امتیازی شد و با وجود تفاضل گل بهتر نسبت به فرش آرا در رده ششم قرار دارد. چیپس کامل هم با این شکست ۲۲ امتیازی باقی ماند و جایگاه یازدهم جدول را به خود اختصاص داده است.

در ادامه مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز سه شنبه گیتی پسند اصفهان به مصاف زندی بتن کلاردشت می‌رود و کراپ الوند قزوین هم رو در روی سن ایچ ساوه قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نتیجه و خلاصه بازی های لیگ برتر فوتسال
تیم ملی فوتسال زیر 19 سال کشورمان قهرمان مسابقات کافا شد
نتیجه و خلاصه بازی فوتسال باشگاه های کشور