مقصر اصلی پرونده سربازی بازیکنان استقلال چه کسی است؟

باشگاه استقلال در پایان پروسه سربازی مرادمند و یزدانی مغلوب شد و اما شنیده می شود پرونده را افرادی پیگیری کردند که در تیم حقوقی استقلال نبودند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، شنیده می شود معاون حقوقی استقلال شکست در پرونده سربازی دو بازیکن این تیم را قبول ندارد چرا که پرونده در ابتدا توسط افراد دیگری پیگیری شده بود.

در آخرین اظهاراتی که درباره بحث سربازی دو بازیکن استقلال مطرح شد معاون حقوقی استقلال در اخرین دقیقه برنامه فوتبال برتر ارائه مشاوره غلط به دو بازیکن سرباز را نپذیرفت و اعلام کرد اجورلو به محض اطلاع از موضوع سرباز شدن بازیکنان ،تیمی کاری که در تراکتور سازی تبریز امور سربازان فوتبالیست را انجام می دادند به استقلال آورد.

تیمی که آجرلو برای رفع سربازی ۲ بازیکن خود از تبریز به خدمت گرفته بود درطول سالهای نظامی تراکتورسازی، کارهای سربازی تعداد بسیار زیادی ار فوتبالیست های امروزی و سابق قرمز و آبی را انجام دادند اما در این پرونده نتوانستند به خوبی از این دو بازیکن دفاع کنند.

سمیعی دوباره پرونده سربازی را دنبال می کند

این اتفاق در حالی افتاد که معاون حقوقی باشگاه استقلال تهران در پرونده های زیادی درگیر بود و همزمانی این پرونده ها باعث حضور تیمی جدید برای حل مشکل سربازی این دو بازیکن شد اما زمانی که فرشید سمیعی برای این پرونده نیز فراخوانده شد شاید به نوعی زمان ازدست رفته بود و از این پس باید دوباره در مورد این پرونده مدارک و اسناد جدید به نظام وظیفه ارائه شود .

پرونده شکایت از یامگا و ژستد برای اتمام ویزای کار و شکایت سازمان لیگ از استقلال برای تبلیغات محیطی و به تازگی هم شکایت ذوب آهن از استقلال تهران پرونده هایی است که متوالی تیم حقوقی ساتقلال را درگیر کرده است.
به نظرمی رسد آجرلو با سپردن این پرونده به تیم حقوقی مجزا که در تراکتور هم فعالیت داشتند زمان را از دست داده است و دوباره تیم حقوقی سمیعی قرار است این مضووع را پیگیری کند هر چند که نظام وظیفه آب پاکی را روی دست استقلالی ها ریخت. باید دید در روز های اینده پرونده این دو بازیکن تغییریخواهد کرد یا خیر ؟

بیشتر بخوانید:
سمیعی: وزارت ورزش اعلام کرده حضور مرادمند و یزدانی در اردوی بعدی تیم‌ ملی…
سمیعی : تعویق خدمت مرادمند و یزدانی امروز طبق قانون انجام می‌شود
سمیعی خطاب به مدیرعامل فجر: به چه حقی درباره ما و تیم ملی صحبت…

انتهای پیام/