مارسلو: ماندن در رئال مادرید فقط دست من نیست

 کاپیتان برزیلی رئال مادرید مدعی شد: ماندن در این باشگاه تنها در حیطه تصمیم گیری من نیست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، با پایان یافتن قرارداد مارسلو با رئال مادرید در تاریخ 30 ژوئن سال جاری، به نظر می رسد این برزیلی آخرین روزهای خود را به عنوان بازیکن لوس بلانکوس سپری می کند و دوران جدایی بعد از 15 سال فرا رسیده است. اما مارسلو در مصاحبه ای مدعی شد آرزو دارد در رئال مادرید از فوتبال خداحافظی کند و هنوز به ماندن در این باشگاه امیدوار است.

مارسلو گفت: “من کاملا آرام هستم. رئال مادرید باشگاه من است و من فکر می کنم تا زمانی که پسرم بزرگ شود بازی می کنم تا بتوانم با او همبازی شوم. من می خواهم همچنان به کار خود در بالاترین سطح فوتبال ادامه دهم. ما در حال حاضر مسابقات مهمی در ادامه فصل در پیش روی خود داریم. من کاپیتان بهترین تیم جهان هستم، آرام بوده و در این تیم احساس امنیت می کنم.

 

من زیاد به آینده فکر نمی کنم. همه چیز روزی بالاخره به پایان می رسد. من می خواهم در رئال مادرید بازنشسته شوم، اما فقط من نیستم که در این رابطه تصمیم می گیرم. هیچ امتیاز خاصی برای من وجود ندارد. این باعث افتخار من است که یکی از کاپیتان های رئال مادرید هستم، اما سه نفر دیگر نیز وجود دارند و بستن این باتزوبند یک مسئولیت بزرگ است.”

مارسلوی برزیلی در سال 2007 به این باشگاه پیوست و او هنوز روزی را که با رئال مادرید قرارداد امضا کرد را به یاد دارد. مارسلو در ادامه گفت: “من با در ابتدا با مدیر برنامه ام به باشگاه آمدم تا کمپ والدبباس را بشناسم. هنوز در فلومیننزه بودم و به نامزدم گفتم که به مادرید سفر کردم و دیوید بکام را از نزدیک دیدم.”

بیشتر بخوانید:

گزینه جانشینی مارسلو در رئال
جولان کرونا در اروپا/ابتلای مودریچ و مارسلو به کرونا
مارسلو در پایان فصل رئال مادرید را ترک میکند

انتهای پیام/