بازگشت گوهری به آبادان؛ انگیزه های بالای گلر جدید سرخپوشان مقابل باشگاه سابق خود

گوهری برای دومین بار لباس پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، گوهری درحالی برای دومین بار لباس پرسپولیس را بر تن خواهد کرد که وی در نقل وانتقالات زمستانی بعد از فسخ قرارداد خود با صنعت نفت آبادان راهی تهران شد تا لباس پرسپولیس را بر تن کند.

گوهری در نیم فصل نخست در 12 بازی با لباس صنعت نفت آبادان به میدان رفت و موفق به ثبت 6 کلین شیت شد و با میانگین 3/2 مهار در هر بازی از این حیث دومین دروازه‌بان برتر لیگ در نیم فصل اول لقب گرفت. همچنین در بازی صنعت نفت آبادان و گل گهر در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ برتر موفق شد پنالتی مرتضی تبریزی را مهار کند.گوهری در بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی نیز در درون قفس توری صنعت نفت با واکنش های خود مانع گلزنی مهاجمان پرسپولیس شد. هرچند در این بازی که با حضور تماشاگران برگزار می‌شد هواداران پرسپولیس نسبت به عملکرد گوهری اعتراض داشتند و معتقد بودند وی اتلاف وقت می‌کند.

گوهری حالا بعد از گذشت نیم فصل اینبار در بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان باید از دروازه سرخ‌پوشان در شهری محافظت کند وی گلر اول آن بود و او به خوبی با شرایط ورزشگاه تختی آبادان و مهاجمین صنعت نفت آگاه است و از طرفی بعد از اعتماد گل محمدی به او این می تواند بهترین فرصت برای گوهری باشد تا ارزش های خود را به کادرفنی و هواداران پرسپولیس ثابت کند.

بیشتر بخوانید:

کارت بازی مهاجم ازبکی پرسپولیس صادر شد
پخش زنده بازی تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان – پرسپولیس امروز یکشنبه 15…
روزنامه پرسپولیس 15 اسفند

انتهای پیام/