چشمی: پنالتی را از کارشنان داوری بپرسید من خیلی فاصله داشتم

 از لحاظ کمک به قهرمانی این بازی هم سه امتیاز داشت، هفته قبل با بدشانسی مساوی کردیم  اما سه امتیاز خیلی مهم بود این بازی هم مثل دیدارهای دیگر بود و امیدوارم این روند را حفظ کنیم و قهرمان شویم. 

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، روزبه چشمی بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل گل‌گهر سیرجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی بود و سه امتیاز را می‌خواستیم و گل گهر هم تیم خوبی بود، خدا را شکر بردیم. این پیروزی را به بازیکنان و هواداران تبریک می‌گویم.

وی در مورد جنجالی شدن مسابقه  گفت: طبیعی است دو تیم خوب فوتبال بازی می‌کنند و جزو مدعیان هستند. بازیکنان خوبی دارند، طبیعی بود که بازی تنش داشته باشد و حساس شود اما مهم گرفتن سه امتیاز بود.

چشمی در خصوص اینکه این برد چقدر می‌تواند به قهرمانی استقلال کمک کند، عنوان کرد: از لحاظ کمک به قهرمانی این بازی هم سه امتیاز داشت، هفته قبل با بدشانسی مساوی کردیم  اما سه امتیاز خیلی مهم بود این بازی هم مثل دیدارهای دیگر بود و امیدوارم این روند را حفظ کنیم و قهرمان شویم.

چشمی در مورد مصدومیت دانشگر گفت: در یک صحنه مچ پایش پیچید و دانشگر یک ربع و بیست دقیقه با پای مصدوم تلاش کرد. در دقیقه 25- 30 می‌خواست تعویض شود اما تلاش کرد.

وی در مورد پنالتی دوم استقلال گفت: پنالتی را از کارشنان داوری بپرسید من خیلی فاصله داشتم.

بازیکن استقلال در ارتباط با جریان درگیری مجیدی و خانزاده که وی خیلی عصبانی شد گفت:  شما هم شهادت بدهید نسبت به سال‌های پیش من کمتر دخالت می کنم زیرا تجربیاتی به دست آوردم. با علیزاده رفیق 10-12 ساله هستم اما او سر هر صحنه ای داد می زد، اگر داور قرار باشد کارت زرد بدهد می‌دهد و با داد بازیکن ما یا آنها چیزی تغییر نمی‌کند. من فقط از این دلخور بودم که او صدایش را بالا برد. بالاخره این جا ورزشگاه آزادی است و ما میزبان هستیم. او زیاده روی کرد و من سر صحنه عصبانی شدم. آن صحنه را ندیدم فقط ‌آمدم که جدا کنم که نیمه اول تنش زیاد بود و فقط برای جدایی آمدم.

بیشتر بخوانید:
چشمی و غلامی جایگزین مرادمند و یزدانی در خط دفاعی استقلال
چشمی: تمام تلاش خود را برای قهرمانی در دو جام می کنیم
چشمی چهارمین کاپیتان فصل استقلال

انتهای یپام /