رقابت ملوان و استقلال سر یک “صفر”

استقلال و ملوان رکورد ویژه ای دارند که برای حفظ آن تا پایان فصل، برنامه ویژه ای دارند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم های استقلال و ملوان صدرنشینان فعلی دو لیگ برتر و دسته یک هستند.این دو تیم از هفته ها پیش با طی یک مسیر صعودی، فاصله های خوبی با تیم های پایین تر از خود ایجاد کرده اند. استقلال و ملوان 6 امتیاز بیشتر از تیم پایین تر از خود دارند و به دنبال حفظ همین فاصله تا پایان کار هستند تا بدون دردسر قهرمان شوند.

استقلال و ملوان اما یک رکورد ویژه هم دارند که برای حفظ آن تا پایان فصل، برنامه ویژه ای دارند. هیچ کدام از دو تیم در طول فصل جاری شکستی متحمل نشده اند تا از این حیث، شاهد یک رقابت جذاب بین صدرنشینان لیگ برتر و دسته یک باشیم. استقلال و ملوان تنها تیم های این دو لیگ هستند که مقابل تعداد باخت هایشان هنوز عدد صفر دیده می شود. پشت سر گذاشتن این تعداد از بازی بدون شکست، رکورد قابل توجهی است که شاگردان مجیدی و زارع تا این جا آن را حفظ کرده اند و برای پایان فصل با همین منوال، باید به ترتیب در 9 و 14 بازی با نتیجه ای به غیر از باخت زمین را ترک کنند.

استقلال برای پایان دادن به حسرت طولانی مدت هوادارانش برای کسب عنوانی قهرمانی لیگ برتر تلاش می کند و تداوم روند بدون شکست در ادامه فصل می تواند این تیم را به هدفی که می خواهد برساند. ملوان هم به دنبال بازگشت به لیگ برتر و شکستن طلسمی است که هوادارانش را خسته کرده است؛ این مهم هم با حفظ روند بی شکست فعلی با توجه به رقابت نزدیک تر و مدعیان بیشتر در لیگ یک، می تواند برای شاگردان مازیار رقم بخورد.

بیشتر بخوانید:

معاون سابق باشگاه استقلال تبرئه شد
خرید نمادین سهام استقلالی ها پس از تمرین
حیدر افسری: کمک داور با آمدن کادر فنی تیم استقلال به زمین پنالتی گرفت

انتهای پیام/