علیپور : وقتی دبیر کشتی می‌گرفت کنار تشک بودم

مجمع کمیته ملی المپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان، صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک و روسای فدراسیون‌های ورزشی در سالن آکادمی ملی المپیک از ساعت ۱۵ آغاز شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، غلام محمد علیپور پس از برگزاری مجمع عمومی کمیته ملی المپیک درباره اظهارات علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی در این مجمع اظهار داشت: ۲۵ سال است که دبیر را می‌شناسم. برای ورزش ایران در میادین بین‌المللی کشتی خیلی زحمت کشید و یک مدال طلای المپیک دارد. آدم بسیار با ارزشی است. در مجامع هم باید چالش باشد و مگر می‌شود در یک مجمع بنشیند و یک نفر بگوید این کار را بکنید و همه بگویند چشم. چنین چیزی وجود ندارد و در مجمع بحث می‌شود.

وی ادامه داد: بحث های ما هم اداری، قانونی و اساسنامه ای بود که روی آنها رای‌گیری کردیم‌. با هم بحث شخصی و خصوصی نداشتیم. به تصمیم جمعی هک احترام می‌گذاشتیم‌.

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک درخصوص چالش های خودش با دبیر، گفت: همه بحث‌های ما اساسنامه‌ای و قانونی بود. باید در مجامع بحث کنید و حرف بزنید تا سایرین هم قانع شوند و صحبت کنند اما شخصا برای دبیر که یک قهرمان ورزشی است، بسیار احترام قائل هستم. زمانی که روی تشک می‌رفت کنار تشک بودم، کشتی‌هایش را دیدم و لذت بردم.

علیپور اضافه کرد: دبیر برای ایران افتخار آورده، دوست خیلی خوبم است و همیشه قابل احترام است ولی اینجا بحث‌های اساسنامه‌ای مجمع را داشتیم. همه باید به چیزی که جمع تصمیم گرفت احترام بگذاریم و آن را اجرا کنیم.

وی درخصوص اینکه آیا هیات اجرایی از مجمع مجوز ادامه فعالیتش را گرفت، گفت: بله. صالحی امیری حضور دارد و می‌تواند درمورد مجمع بیشتر صحبت کند.

بیشتر بخوانید:
باقرزاده: دبیر قهرمان المپیک است و حرمتش برما واجب است
مجمع عمومی کمیته ملی المپیک برگزار شد/ تنش دبیر با اعضای مجمع/ تعطیلی با…
دبیر: ۷ نفر در هیات اجرایی کمیته باید کنار بروند/ شهوت قدرت داشتم برای…

انتهای پیام /