حیدری : از منصوریان می‌خواهم با تمام وجود مقابل استقلال بازی کند

دیدار هفته گذشته مقابل تیم گل گهر عالی بود و توانستیم از یک بازی 6 امتیازی نهایت استفاده را ببریم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، خسروحیدری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: دیدار هفته گذشته مقابل تیم گل گهر عالی بود و توانستیم از یک بازی 6 امتیازی نهایت استفاده را ببریم. برد در این بازی در راه قهرمانی اهمیت فراوانی داشت. اینکه همچنان تیم استقلال رکورد شکست ناپذیری خود را حفظ کرده است واقعا عالی است و امیدوارم اختلاف امتیاز استقلال با پرسپولیس قبل از دربی حفظ شود زیرا دربی حساسی در پیش داریم.

وی افزود: دیدار بعدی مقابل نفت از اهمیت بالایی برخوردار است. قطعا بازیکنان با انگیزه بالا مقابل رقیب قرار می‌گیرند. درباره رقیب هم باید بگویم درست است علیرضا منصوریان استقلالی است اما وقتی هدایت یک تیم را مقابل آبی‌ها برعهده دارد با تمام وجودش مربیگری می‌کند. خود ما هم همین را می‌خواهیم و دوست نداریم استقلال با راه‌های دیگر قهرمان شود.

حیدری گفت: باید به صالح حردانی فرصت داد تا در پستش جا بیفتد. بازیکنان زیادی در پست حردانی برای تیم استقلال به میدان رفته‌اند و او باید بداند در چه تیم و پست مهمی بازی می‌کند. در این پست غفوری هم حضور دارد و یکی از بازیکنان مهم است. در کل فکر می‌کنم صالح حردانی به دلیل سابقه ملی که دارد و توانایی‌هایش بتواند خودی نشان دهد.

بیشتر بخوانید:
خسرو حیدری از استقلال شکایت نکرده!
خسرو حیدری دستیار استراماچونی می شود ؟
خسرو حیدری پای درس کارشناس هلندی

انتهای پیام /