Home برتر محمد نیک سیرت : تیم منصوریان شرایط خوبی دارد

محمد نیک سیرت : تیم منصوریان شرایط خوبی دارد

پیشکسوت استقلال گفت: تیم فوتبال استقلال تهران از لحاظ فنی اوضاع بهتری نسبت نفت دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،محمد نیک سیرت، بازیکن پیشین استقلال،درباره بازی استقلال مقابل گل‌گهر اظهار داشت: از لحاظ فنی باید بگویم استقلال فوتبال خوبی انجام می‌دهد و نتیجه اش را هم می‌‌گیرد. شرایط استقلال در مسیر درستی است و به یک ثبات تاکتیکی رسیده. با تغییراتی که در خط دفاع به وجود آمد  و جدا شدن برخی بازیکنان خط حمله شاید برخی رقبا انتظار داشتند این تیم دچار مشکل شود اما در قالب ساختار همه درست کار کردند و چه در خط دفاعی و چه در خط حمله، بازیکنان خوب کار کردند. این تیم به یک خودباوری خوب رسیده که می‌تواند باعث رقم زده شدن اتفاقاتی خوب شود. امیدوارم این مسئله را به چشم ببینیم و آبی ها قهرمانی به دست بیاورند.

پیشکسوت آبی‌ها درباره بازی مقابل صنعت نفت گفت: به نظر من تیم منصوریان از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی دارد اما استقلال از لحاظ فنی اوضاع بهتری دارد. با یک تحلیل و آنالیز خوب از شرایط نفتی‌ها استقلال می تواند در این بازی برنده شود. صنعت نفت پرسپولیس را شکست داد و بردی خوب به دست آورد اما آبی‌ها توانایی شکست حریف را دارند.

نیک سیرت درباره احتمال دست به عصا بازی کردن بازیکنان پیش از دربی گفت: شرایط استقلال در حال حاضر طوری نیست که بازیکنان آن گونه به میدان بروند تا مراقب دربی باشند. فاصله پرسپولیس با استقلال آنقدر زیاد نیست و غفلت می‌تواند موجب اتفاق بد شود. فکر نمی‌کنم اخطاری‌های زیادی داشته باشد

وی درباره رضایت خود از عملکرد آبی‌های تهرانی افزود: استقلال از نظر نتیجه امسال من را راضی کرده و هواداران را ذوق زده. از این بابت خوشحالم. استقلال امسال از لحاظ فنی بازیکنانی با کیفیت دارد و آن‌ها حسابی به استقلال کمک کرده اند. کادر فنی توانایی‌های خوبی دارد اما بازیکنان هم خوب توانسته اند در سیستم جا بیفتند و عاقبتش شده صدرنشینی. شاید به زیبایی فوتبال استقلال انتقاد وارد باشد اما نکات مثبت در این تیم وجود دارد چون ساختار دفاعی.

بیشتر بخوانید :
دین محمدی: جام حذفی آخرین شانس استقلال برای کسب جام است
نیک سیرت: مگر در همین دربی گذشته پنالتی روی قایدی سوخت نشد؟
وینگر جوان تیم پیکان به ماشین سازی پیوست!

انتهای پیام/