پاشازاده: دربی برنده ندارد، مگر اینکه پرسپولیس بی‌محابا و هجومی بازی کند

 اگر منطقی فکر کنیم دربی برنده ندارد، مگر اینکه پرسپولیس بی‌محابا و هجومی بازی کند، آنجاست که یک تیم می‌تواند برنده شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهدی پاشازاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اگر منطقی فکر کنیم دربی برنده ندارد، مگر اینکه پرسپولیس بی‌محابا و هجومی بازی کند، آنجاست که یک تیم می‌تواند برنده شود. اگر استقلال به نباختن ادامه دهد و بخواهد فاصله شش امتیازی‌اش را حفظ کند و پرسپولیس هم به فکر نباختن باشد قاعدتاً دربی جالبی نخواهد بود، مگر اینکه تفکرات پرسپولیس در این دیدار تأثیر بگذارد.

وی افزود: اگر کادر فنی پرسپولیس به فکر نباختن باشد به نفع استقلال است. هجومی بازی کردن پرسپولیس هم به استقلال این فرصت را می‌دهد که راحت‌تر حمله کند. خیلی‌ها مجیدی را می‌شناسند و می‌دانند خصوصیات اخلاقی‌اش همین است، اما در فرهنگ ما کوچک‌تر و بزرگ‌تری باید رعایت شود. وقتی سوت پایان بازی زده می‌شود با دست دادن چیزی از کسی کم نمی‌شود.

پاشازاده در پایان گفت: اعتقاد دارم تیم‌های دیگر زورشان به استقلال نمی‌رسد و تنها کسی که می‌تواند این تیم را به‌هم بریزد خود فرهاد است. این تئوری من است. تنها کسی که می‌تواند به استقلال ضربه بزند، مجیدی است. اگر او تمرکزش را بیشتر کند استقلال به راحتی قهرمان می‌شود. آدم نباید اسیر مسائلی از قبیل «حسادت دیگران» شود.

بیشتر بخوانید:
پاشازاده : جدایی یزدانی و مرادمند تلخ و عجیب بوده است
مهدی پاشازاده: ماجدی پله پله در فوتبال بالا آمد/استقلال گزینه مهمی برای قهرمانی است
پاشازاده : مردم همه بازیکنان سطح ملی را به یک چشم می‌بینند

انتهای پیام /