اظهارات سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان بعد از شکست برابر ذوب آهن

سرمربی تیم فوتبال مس گفت: در بازی امروز هم موقعیت زیادی به ذوب‌آهن ندادیم و خودمان هم چند موقعیت داشتیم که استفاده نکردیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان بعد از شکست رد برابر ذوب آهن گفت: موقعیتی که ذوب‌آهن گل کرد، برای ما هم پیش آمد که دروازه‌بان حریف گرفت. بدشانسی دیگر ما این بود که منشا بین دو نیمه مصدوم بود و 20 دقیقه ابتدایی نیمه دوم را هم با مصدومیت بازی کرد. 20 دقیقه آخر خوب بازی کردیم و فکر می‌کنم وقتی گل خوردیم، فشار از روی ما برداشته شد و راحت‌تر بازی کردیم و موقعیت‌هایی داشتیم. اواخر بازی حداقل می‌توانستیم به یک گل برسیم، اما مجموعاً ما الان در رتبه چهارم جدول هستیم و روند تیم بد نبوده است. مسئولیت شکست‌ها با من است و هر چه پیروزی داشتیم، به تیم و بچه‌ها تعلق دارد. من در این سه سال روزهای خوبی با مس داشتیم و دوست داشتم آخر سال برای آنها کاری انجام دهیم.

وی درباره برنامه‌های مس در سال آینده، اظهار داشت: طبق تقویم مسابقات باید 14 فروردین به تبریز برویم در لیگ به مصاف تراکتور برویم و هنوز تقویم آماده نشده، اما احتمالاً 20 فروردین در جام حذفی بازی می‌کنیم. نمی‌دانم در ماه رمضان بازی‌های لیگ ادامه دارد یا نه، اما این استراحتی که الان هست، برای تیم ما خوب باشد. نیازمند این هستیم که کمی از این فضا فاصله بگیرم و مطمئناً پرقدرت‌تر برمی‌گردیم. با تمام وجود و از تمام انرژی‌مان برای تیم زحمت می‌کشیم. نتایج را تا الان دیدیم و ما دنبال ارتقای جایگاه‌مان نسبت به فصل قبل هستیم که هشتم شدیم. ما برای جاه طلبی خودمان تلاش می‌کنیم که برای کسب سهمیه تلاش کنیم. الان در رتبه چهارم جدول هستیم و در جام حذفی هم بین 8 تیم هستیم، اما اگر هم موفق نشدیم سهمیه بگیریم، باید واقع بین باشیم که سال دوم حضور ماست. ما نباید با دو برد یا دو باخت قضاوت شویم. رتبه ما در سال اول حضور در لیگ تک رقمی بوده و این فصل هم همین خواهد بود. ما خیلی تلاش می‌کنیم، اما اگر تیم ما استرس داشته باشد، طبیعی است. دربی دیروز استرس داشت و امروز هم بچه‌های ما استرس داشتند و ذوب‌آهن راحت‌تر از ما بازی کرد. چون آنها به هدفی که می‌خواستند رسیده‌اند و راحت‌تر از ما بازی می‌کنند، اما تیم ما چون دنبال یک اتفاق بزرگ‌تر است، استرس دارد که باید این استرس را از تیم‌مان دور کنیم.

بیشتر بخوانید:
سجادی: حضور تماشاگران در لیگ برتر فوتبال تابع نظر فدراسیون و سازمان لیگ است
تعطیلی لیگ برتر فوتبال ایران در ماه رمضان
نتایج و خلاصه بازیهای هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال زنان

انتهای پیام/