کسب ۲مدال طلا و ۶ برنز توسط ایران در رقابت‌های تیروکمان کاپ آسیا

در پایان رقابت‌های تیروکمان کاپ آسیا که در تایلند در حال برگزاری است، نمایندگان کشورمان موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۶ برنز شدند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رقابت‌های تیروکمان کاپ آسیا که از روز سه‌شنبه ۲۴ اسفند در تایلند آغاز شده بود، امروز شنبه ۲۸ اسفند با کسب دو مدال طلا و ۶ برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

در آخرین روز از این رقابت‌ها، تیم کامپوند میکس ایران با ترکیب گیسا بایبوردی و حسام‌الدین کوثر در فینال مسابقات با نتیجه ۱۵۴ بر ۱۴۵ برابر مالزی به برتری رسید و به مدال طلا دست یافت.

محمدصالح پالیزبان دیگر نماینده کشورمان در فینال مسابقات کامپوند مردان برابر کمانداری از هند با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۲۶ به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.

همچنین تیم کامپوند مردان با ترکیب حسام الدین کوثر، محمد صالح پالیزبان و حمزه نکویی در دیدار رده‌ بندی برابر بنگلادش با نتیجه ۲۳۲ بر ۲۲۶ به برتری رسید و به مدال برنز رسید.

تیم کامپوند بانوان ایران با ترکیب گیسا بایبوردی، ویدا حلیمیان و کوثر خشنودی‌کیا در دیدار رده بندی برابر قزاقستان با نتیجه ۲۲۴ بر ۲۱۵ به برتری رسید و به مدال برنز دست یافت.

حسام‌الدین کوثر در دیدار رده‌بندی مسابقات کامپوند مردان مقابل کمانداری از هند پس از تساوی ۱۴۷-۱۴۷ در تیر طلایی موفق شد به برتری دست پیدا کند و صاحب مدال برنز شود.

گیسا بایبوردی در دیدار رده‌بندی مسابقات کامپوند زنان برابر کمانداری از تایلند با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۳ به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

در پایان مسابقات کاپ آسیایی تایلند، تیم تیراندازی با کمان کشورمان موفق به کسب دو مدال طلا و ۶ مدال برنز شد.

بیشتر بخوانید:

پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو| رحیمی از رقابت های پاراتیر و کمان حذف شد
پاراالمپیک 2020 توکیو|نماینده تیر و کمان ایران در مرحله یک هشتم نهایی
پارالمپیک 2020 |نماینده پارا تیر و کمان کشورمان به نیمه نهایی صعود کرد

انتهای پیام/