ارزش ویژه‌گل‌ژستد؛ ضربه سری به ارزش قهرمانی استقلال

رودی ژستد مهمترین گل خود را برای تیم فوتبال استقلال تهران به ثمر رساند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، درحالیکه‌بازی تا دقیقه 80 به سود پرسپولیس در جریان بود، مجیدی، ژستد و رمضانی را به میدان فرستاد تا استقلال با استفاده از سانتر از جناحین، شانسش برای زدن گل امتحان کند که این تعویض خیلی زود نتیجه داد و ژستد موفق شد دروازه احمد گوهری را باز کند تا دیگر کسی به این فکر نکند که رقم قرارداد این مهاجم 480 هزار دلار است.

جدا از آنکه رودی ژستد با این گل مهم جلوی ثبت اولین شکست استقلال را گرفت، حالا و در صورتی که تکلیف قهرمانی به هفته آخر کشیده شود و استقلال و پرسپولیس امتیاز مشابهی داشته باشند، شاگردان مجیدی به لطف گل ژستد می‌توانند قهرمانی در لیگ را جشن بگیرند.

حتما در جریان هستید که این فصل دیگر خبری از ملاک قرار دادن تفاضل گل برای مشخص کردن تیم قهرمان‌لیگ نیست و بازی رو در رو حساب می‌شود. با توجه به آنکه بازی رفت دو تیم به میزبانی استقلال، با تساوی بدون گل به پایان رسید، حالا استقلال به لطف گل‌رودی‌ژستد در خانه حریف، شرایط بهتری نسبت به رقیب سنتی‌اش دارد و شاید گل او بتواند استقلال را بعد از سالها، قهرمان لیگ کند. باید دید در هفت هفته پایانی لیگ برتر، چه اتفاق‌هایی خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید:
رودی ژستد رکورد 53 ساله را شکست
اختر:  تا چه زمانی قرار است به ژستد وقت بدهیم؟ فصل تمام شد!
باشگاه نساجی از استقلال به خاطر استفاده از ژستد و یامگا شکایت کرد

انتهای پیام /