وریا غفوری : میخواهم سرمربی استقلال بشوم

خیلی پیگیر مسابقات ملی نیستم ولی خوشحال شدم که تیم ملی کشورمان با بهترین بازیکنانی که این نسل داریم به جام جهانی صعود کرده اند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، وریا غفوری بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: حدود 6 سال در خدمت استقلال هستم و سه سال است که کاپیتان هستم. خیلی سال ها بوده که این تیم لیاقت قهرمانی را داشته ولی آنقدر حاشیه زیاد بود به خصوص در بخش مدیریت، بی پولی و امکانات که نتوانستیم به هدفمان برسیم ولی امسال تغییراتی پیش آمد و با مدیریت جدید به نظرم خیلی کمبودها و مشکلات وجود دارد چون یکساله برطرف نمی شود ولی به نظرم آرامشی که آقای آجورلو در تیم ایجاد کردند به نظرم رمز موفقیت ما بوده است.

وی افزود: خیلی پیگیر مسابقات ملی نیستم ولی خوشحال شدم که تیم ملی کشورمان با بهترین بازیکنانی که این نسل داریم به جام جهانی صعود کرده اند. اگر امکانات و تمرینات از ابتدا برای همه فوتبالیست ها در سراسر ایران بهتر بود مطمئنا فوتبال ایران می توانست بین 10 تیم برتر رنکینگ جهانی باشد اما همیشه برای آنها آرزوی موفقیت دارم چون همبازیانم هستند. امیدوارم این نسل خوب تیم ملی موفق باشند.

غفوری گفت: اگر بخواهم وارد دنیای مربیگری شوم قطعا یکی از اهدافم سرمربی شدن استقلال خواهد بود. چرا که نه. اگر روزی آماده و لایق آن باشم حتما دوست دارم که مربیگری در استقلال را تجربه کنم.

بیشتر بخوانید:
رابط: دوست دارم استقلال با گل غفوری برنده دربی شود
غفوری: فکر قهرمانی از الان ساده لوحانه است
غفوری: بازی به بازی و پله به پله با تمرکز کامل جلو می‌رویم

انتهای پیام /