میزبانی عربستان در انتخابی جام جهانی سلب می شود

پاسخ اخیر نیرو‌های انصارالله یمنی به تجاوزات نظامی عربستان سعودی از جمله هدف قرار دادن شرکت نفت آرامکو و در پی آن ناامن شدن این کشور در آستانه میزبانی از تیم ملی فوتبال استرالیا در انتخابی جام جهانی قطر باعث شده است کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) موارد امنیتی سعودی را به دقت زیر نظر بگبرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،به گزارش سایت The Athletic  کنفدراسیون فوتبال آسیا تایید کرده است که وضعیت امنیتی عربستان سعودی را قبل از بازی روز سه شنبه این تیم مقابل استرالیا در  چارچوب مسابقات مقدماتی  جام جهانی 2022را زیر نظر دارد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: “AFC با همکاری مقامات و فدراسیون فوتبال عربستان سعودی وضعیت ایمنی و امنیتی این کشور را به دقت زیر نظر دارد و ارزیابی می‌کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا یک چارچوب امنیتی و ایمنی قوی برای مسابقات خود، تیم‌های شرکت کننده و همه افراد دخیل در نظر گرفته است  که بر اساس آن میزان خطر به طور مستمر مورد نظارت و ارزیابی قرار می‌گیرد و در صورت لزوم اقدامات مناسب انجام می‌شود.

سران مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک هم گفته اند که پیش از گرندپری هفته آتی در عربستان سعودی  در حال بررسی وضعیت امنیتی این کشورهستند.

بیشتر بخوانید:
CAS اعتراض رقیب ایران را رد کرد/عربستان میزبان عراق
۲۰ خریدار برای تصاحب باشگاه چلسی / عربستان بالاترین پیشنهاد را داد
عراق در عربستان بازی نمیکند

انتهای پیام/