صعود تاریخی کانادا اشک ستاره بایرن را درآورد

بازیکن تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از رسیدن کانادا به جام جهانی اشک ریخت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم ملی فوتبال کانادا شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای شمالی به مصاف جامائیکا رفت و موفق شد با نتیجه 0-4 برابر این تیم به پیروزی برسد. این پیروزی به معنا بود که آنها پس از 36 سال بار دیگر جواز صعود به رقابت‌های جام جهانی را به دست آوردند و پاییز امسال در قطر حاضر خواهند بود.

حضور این تیم در قطر در حالی قطعی شد که آنها یکی از بهترین بازیکنان خود یعنی آلفونسو دیویس را به دلیل شرایط فیزیکی این بازیکن در چند بازی اخیر در اختیار نداشتند. این مدافع بایرن مونیخ پیش از این به ویروس کرونا مبتلا شد و پس از آن که بهبود پیدا کرد، پزشکان متوجه شدند که مشکلاتی در قلب او ایجاد شده است.دیویس مدتی است که به تمرینات گروهی برگشته اما در  نهایت نتوانست در این بازی حساس در اردوی تیم ملی کشورش حضور داشته باشد و برای آنها به میدان برود.

همین موضوع باعث شد که او از طریق پخش زنده در شبکه اجتماعی توییچ به تماشای بازی نشسته و نظرش را روی اتفاقاتی که در جریان این دیدار رخ می‌دهد با هوادارانش مطرح کند. اتفاقی که شاید هیچکس در این پخش زنده انتظارش را نداشت این بود که پس از این که داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد، دیویس روبروی دوربین صورتش را پوشاند و اشک‌هایش سرازیر شد. تیم ملی کانادا حالا باید منتظر قرعه‌کشی روز جمعه باشد تا مشخص شود که در چه گروهی قرار خواهد گرفت و این ستاره جوان بایرن مونیخ نیز تمام تلاشش را خواهد کرد تا بتواند برای همراهی تیم ملی کشورش در جام جهانی کاملا آماده باشد.

انتهای پیام/