خبر خوب برای هواداران اینتر در آستانه دربی ایتالیا

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینتر میلان که چندی از میادین دور بود می تواند در بازی برابر یوونتوس در رقابت های سری آ به میدان برود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اینتر روز یکشنبه هفته آینده در دیداری حساس برابر یوونتوس، رقیب قدیمی خود، قرار خواهد گرفت. تست کرونای لائوتارو مارتینز هفته گذشته مثبت شد و این بازیکن نتوانست به اردوی تیم ملی آرژانتین ملحق شود تا تیم ملی کشورش را در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر همراهی کند.

حالا اعلام شده که تست کرونای این بازیکن صبح روز گذشته پس از یک هفته بالاخره منفی شده است. روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت با انتشار این خبر مدعی شد که این مهاجم آرژانتینی بلافاصله به زمین تمرین اینتر رفته تا تمریناتش را از سر بگیرد و خودش را برای دیدار حساس برابر یوونتوس آماده کند.

اینتر از آغاز سال 2022 میلادی تا به حال فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده و در حال حاضر شش امتیاز با میلان صدرنشین فاصله دارد، هرچند آنها هنوز یک بازی کمتر از این تیم انجام داده‌اند و این فرصت را دارند که این فاصله را به سه امتیاز برسانند. مارتینز از ماه ژانویه تا به حال تنها پنج گل برای اینتر به ثمر رسانده که دو گل او در سری  A و هت تریک برابر سالرنیتانا بوده، یک گل در فینال سوپرکاپ برابر یووه زده و یک گل نیز در لیگ قهرمانان برابر لیورپول به ثمر رسانده است.

او در طول این فصل 39 بازی با پیراهن اینتر انجام داده و 16 بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است. انتظار می‌رود که این بازیکن در دیدار هفته آینده برابر یوونتوس در ترکیب اصلی تیمش حضور داشته باشد.
سیمونه اینزاگی همچنین امیدوار است که شرایط مارسلو بروزوویچ و استفان دی فرای نیز بهبود پیدا کرده و این دو نفر هم بتوانند تیم‌شان را در این بازی حساس همراهی کنند.

انتهای پیام/