مهاجرانی :اسکوچیچ تجربه میادین بین المللی ندارد

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که نمایش ملی پوشان ایرانی برابر کره جنوبی ضعیف بوده و تیم ملی در آن بازی باید بیش از 2 گل دریافت می کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  حشمت الله مهاجرانی سرمربی پیشین تیم  ملی فوتبال کشورمان در برنامه یکصد با اشاره به وضعیت تیم ملی و آمادگی تیم برای حضور در جام جهانی گفت: فوتبالیست هایی هستند که شایستگی مربی تیم ملی شدن را دارند، تیم ملی ایران است و مربی هم می تواند ایرانی باشد. همانطور که می گوییم بازیکنان باید تجربه بین المللی داشته باشند، مربی هم باید تجربه بین المللی داشته باشد.اکنون فوتبالیست را به دلیل بی انضباطی محروم میکنیم و بعد از او دعوت میکنیم. ما ضعف برنامه ریزی و ضعف تشکیلاتی داریم.

او افزود:هر تغییراتی در فدراسیون فوتبال شاهد هستیم، امیدوارم مثبت باشد و به تیم ملی در مسابقات کمک کنددر بازی کره باید بیشتر از دو گل می‌خوردیم. به نظر من روش بازی ما اشتباه است. وقتی فوروارد خوب تغذیه نمی شود خوب عمل نمی‌کنیم. باید بین حمله و دفاع بالانس داشته باشیم.

مهاجرانی ادامه داد: مربی ما تجربه میادین بین اللملی را ندارد. همانطور که می گوییم احتیاج به بازیکنان باتجربه داریم، احتیاج به مربی داریم که تجربه میادین بین المللی داشته باشد و قدرت تصمیم گیری داشته باشد. مربی ما البته در بدترین شرایط تیم را تحویل گرفته و موفق بوده و در این شک ندارم ولی مربی باید برنامه خود را به کمیته فنی فدراسیون فوتبال بدهد، کمیته فنی بررسی کند و گزارش به رئیس فدراسیون کند. ما برنامه ریزی نداریم. الان در فدراسیون فوتبال کمیته فوتبال و کمیته فنی داریم که مربی گزارش کند؟ در بازی های گذشته گزارشی به فدراسیون رفته است؟ نقاط مثبت و منفی تیم بررسی شده است؟ هنوز هیچ گزارشی نشده و کمیته فنی وجود ندارد که بررسی کند و برنامه ریزی کند.

انتهای پیام/