اصولی:قیمت بلیت‌های جعلی ۲/۵ میلیون تومان شده بود

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت که در روز بازی ایران و لبنان عده‌ای سودجو قیمت بلیت‌های جعلی را به ۲/۵ میلیون تومان رساندند..

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا با هدف حضور تماشاگران در ورزشگاه امام رضا (ع) بازی را در مشهد برگزار کردید گفت: خیر این موضوع در بیانیه ما هم آمده که تا ۷۲ ساعت قبل از بازی گفتیم بازی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد، اما ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد که منعی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه وجود ندارد. به همین دلیل بلیط فروشی را آغاز کردیم و از ۲۴ ساعت قبل بازی بنده و نماینده دادستان در کمیسیون نظم و امنیت مسابقات ورزشی هشدار دادیم که عده‌ای مشغول سودجویی از بلیت فروشی هستند و بلیت‌ها در بازار سیاه فروخته می‌شود. حتی قیمت بلیت‌ها تا ۲/۵ میلیون تومان رسیده بود.

بازی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر لبنان در مرحله انتخابی جام جهانی دیروز به میزبانی ورزشگاه امام رضا (ع) در مشهد برگزار شد که این دیدار به دلیل راه ندادن برخی از هواداران به استادیوم با حواشی زیادی رو به رو شد که سخنگوی فدراسیون فوتبال خبر از جعلی بودن تعداد بسیاری از بلیت‌های این بازی داد.

برخی افراد مدت‌ها می‌شود که دوست دارند فوتبال ایران تعلیق شود

سخنگوی فدراسیون فوتبال درخصوص توئیت یکی از اعضای هیئت رئیسه و احتمال تعلیق فوتبال ایران گفت: برخی افراد مدت‌ها می‌شود که دوست دارند فوتبال ایران تعلیق شود، اما ناظر فیفا در گزارش خود نوشته است که در جریان کل این ماجرا بوده است. حتی او در گزارش خود قید کرده ظرف ۷۲ ساعت طبق آئین نامه برگزاری مسابقات زیر نظر فیفا مثل ایجاد امنیت در ورود، امکانات جایگاهی، تفکیک سرویس‌های بهداشتی، آبخوری زیرساخت‌های لازم در ورزشگاه امام رضا (ع) در این زمان کوتاه میسر نبوده است. اعضای محترم در قطر با رئیس فیفا مذاکره می‌کنند که ایران محروم نشود.

بیشتر بخوانید :
اصولی: اسکوچیچ را باید حفظ کرد/ حضور تماشاگر در دربی قطعی نیست
اصولی: تعلیق فدراسیون فوتبال صحت ندارد
واکنش اصولی به برگزاری بازی تیم ملی در مشهد

انتهای پیام/