توافق وزارت ورزش و خارجه به نفع تیم ملی فوتبال ایران

با پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان و‌ موافقت وزیر امور خارجه، دست فوتبال در دست دیپلماسی قرار می‌گیرد تا با استفاده از این حمایت و ظرفیت، فدراسیون فوتبال دیدارهای تدارکاتی قابل توجه و اثرگذاری برای تیم ملی فراهم کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  با پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان و‌ موافقت وزیر امور خارجه، دست فوتبال در دست دیپلماسی قرار می‌گیرد تا با استفاده از این حمایت و ظرفیت، فدراسیون فوتبال دیدارهای تدارکاتی قابل توجه و اثرگذاری برای تیم ملی ایران فراهم کند.

به جهت اهمیت حضور شایسته و مقتدرانه تیم ملی ایران در جام جهانی، در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت پس از قرعه کشی و در عصر ۱۳ فروردین، دکتر سیدحمید سجادی وزیر ورزش و‌ جوانان با دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه تلفنی صحبت کرد و در این مکالمه، ۲ وزیر به این نتیجه رسیدند که می‌توان از ظرفیت‌ها و توانایی‌های دستگاه دیپلماسی کشور جهت کمک به تقویت تیم ملی فوتبال استفاده شود و سفرای ایران در کشورهای مختلف با استفاده از ظرفیت‌ها و ارتباطات، زمینه‌ساز برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم‌های طراز اول و قدرتمند جهان شوند.

بدون تردید برگزاری مسابقات تدارکاتی با تیم‌های مطرح جهان مانند ایتالیا، پرتغال، هلند، آرژانتین، برزیل و … تاثیر قابل توجهی در آماده سازی هرچه بهتر تیم ملی خواهد داشت.

وزارت امور خارجه و به ویژه دکتر امیر عبداللهیان از ابتدای دولت سیزدهم همکاری و حمایت قابل توجهی از وزارت ورزش و جوانان داشتند و این حمایت بارها در میادین بین‌المللی که ورزش کشور نیاز به دیپلماسی داشت ثابت شد. حالا در آستانه برگزاری جام جهانی فوتبال بار دیگر وزارت امور خارجه یار و یاور وزارت ورزش و فوتبال کشور است.

با پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان و‌ موافقت وزیر امور خارجه، دست فوتبال در دست دیپلماسی قرار می‌گیرد تا با استفاده از این حمایت و ظرفیت، فدراسیون فوتبال دیدارهای تدارکاتی قابل توجه و اثرگذاری برای تیم ملی ایران فراهم کند.

بیشتر بخوانید:

اعتراض شدید فدراسیون کشتی به وزارت ورزش درمورد کم‌کاری نادو
معاون وزارت بهداشت خبر داد: فقط دربی تهران با تماشاگر نیست
سمیعی: وزارت ورزش اعلام کرده حضور مرادمند و یزدانی در اردوی بعدی تیم‌ ملی…

انتهای پیام/