درویش : هر کمکی که از دست ما برای عزت فوتبال ملی بر آید را انجام می‌دهیم.

من چرا باید درباره صحبت‌های او اظهار نظر کنم. درباره باشگاه خودمان صحبت می‌کنیم و کاری به تیم‌های دیگر نداریم. از خودش بپرسید چرا درباره این مسائل صحبت کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران جوابی برای مجیدی ندارم او درباره صحبت‌های فرهاد مجیدی درباره اعتراض سایر تیم‌ها به داوری رقابت‌ها تصریح کرد: من چرا باید درباره صحبت‌های او اظهار نظر کنم. درباره باشگاه خودمان صحبت می‌کنیم و کاری به تیم‌های دیگر نداریم. از خودش بپرسید چرا درباره این مسائل صحبت کرده است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره احتمال ادامه حذف پرسپولیس و استقلال در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: کارگروهی در این زمینه تشکیل شده که امور جاری را پیگیری می‌کند و روی مسائل مربوط به کسب مجوز حرفه‌ای فعالیت دارد.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا اجازه ادامه همکاری کریم باقری با تیم ملی ایران را خواهید داد، گفت: هر کمکی که از دست ما برای عزت فوتبال ملی بر آید را انجام می‌دهیم. به هر حال دوست داریم تیم ملی کشور بهترین نتایج را در جام جهانی ۲۰۲۲ بگیرد و امیدوار هستیم چنین اتفاقی را هم برایمان رقم بزند. ما تا آخرین دقیقه از بازی‌های فصل جاری به قهرمانی فکر می‌کنیم. تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم به آنچه استحقاق تیم است برسیم.

بیشتر بخوانید:
کاسیانو مهاجمی که درویش خبر از انتقالش داد امّا نشد
اولتیماتوم یحیی به درویش بابت تقویت تیم برای فصل بعد
رضا درویش: گل محمدی بهترین مربی ایران و آسیا است

انتهای پیام /