خرید بزرگ و کهکشانی رئال مادرید قطعی شد

کیلیان امباپه تصمیم خود را گرفته و قطعا میخواهد فصل بعد برای رئال بازی کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، هر روز در فرانسه شایعاتی در مورد احتمال ماندن کیلیان امباپه در این کشور و تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن منتشر می شود. حتی مقامات سیاسی و رئیس جمهور این کشور نیز وارد عمل شده و خواهان راضی کردن این ستاره جوان به تمدید قرارداد هستند، اما در باشگاه رئال مادرید تردیدی در مورد توافق با کیلیان امباپه و خرید این بازیکن در فصل تابستان وجود ندارد. حتی جزئیات این انتقال نیز توسط مدیران تیم رئال مادرید برنامه ریزی شده و به زودی کیلیان امباپه لباس سفید این تیم را به تن خواهد کرد.

نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد اگر همه چیز کاملا خوب و مطابق برنامه فلورنتینو پرز پیش برود، مراسم معارفه کیلیان امباپه در لباس رئال مادرید در تاریخ 22 تا 23 ژوئن و در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. امضای قرارداد با رئال مادرید روی کاغذ و توافق نهایی برای پایان ماه می و اواخر فصل برنامه ریزی شده، اما اگر رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد، این اتفاق در هفته اول ژوئن رخ خواهد داد.

مدیران پاری سن ژرمن در هفته های پیشنهاداتی مانند دستمزد هنگفت، تمدید کوتاه مدت قرارداد و حتی بازوبند کاپیتانی را به کیلیان امباپه و خانواده او ارائه داده اند، اما این ستاره فرانسوی تصمیم خود را گرفته و قطعا میخواهد فصل بعد برای رئال بازی کند.

بیشتر بخوانید:

کورتوا: رئال فراتر از رویاهایم است
مدافع برزیلی به رئال مادرید پیوست
تمجید بنزما از ستاره فرانسوی/امباپه ستاره سوم رئال مادرید خواهد شد+عکس

انتهای پیام/