نوری فر: تدریس اخلاق از طرف مجموعه ای بی اخلاق خنده دار است

در حال جمع‌آوری مستنداتی هستیم که نشان می‌دهد سرپرست یکی از تیم‌ها در یک گروه مجازی به لیدرهای مجازی خط و ربط می‌دهد که چطور علیه استقلال حاشیه بسازند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد نوری فر مدیر رسانه ای تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تدریس اخلاق از طرف مجموعه‌ای که با اعتراض‌های بی‌مورد و درگیری فیزیکی با داور مسابقه جریان بازی را بعد از گل خورده در دربی تغییر داد، واقعا خنده‌دار است. خنده‌دارتر البته تکرار طوطی‌وار اتهاماتی است که به خودشان وارد است اما به دیگران نسبت می‌دهند. تا وقتی قهرمان می‌شدند، هر اعتراضی را بهانه می‌دانستند و می‌گفتند قوی‌تر از بهانه‌هایتان باشید اما آیا امسال از مدعیان فنی و اخلاقی چیزی جز صحبت‌های حاشیه‌ای شنیده‌اید؟

وی افزود: آنهایی که اعتراض منطقی استقلال را هم در آتش هوچیگری تیم رقیب می‌سوزانند و با عنوان‌هایی مثل بیانیه‌بازی، ژست منتقد می‌گیرند و ظالم و مظلوم را در یک ظرف قرار می‌دهند، قطعا هوادار مخفی تیم رقیب هستند. باشگاه استقلال به نحوه قضاوت و رفتار داور بازی اعتراض دارد و اقدامات لازم را برای پیگیری‌های قانونی انجام داده است.

نوری فر ادامه داد: دفعه قبلی که به دلیل شکایت باشگاه پرسپولیس به کمیته اخلاق احضار شدم، قاضی محترم ایراد می‌گرفت که چرا گفتی بعضی از جام‌های تیم رقیب در بیرون از زمین به دست آمده اما می‌بینید که مدیرعامل تیم رقیب به مراتب ادعای تندتری را درباره رقم خوردن نتایج در بیرون از زمین عنوان کرده که باید ببینیم چه برخوردی با ایشان خواهد شد.

وی در پایان گفت: هواداران استقلال و سایر تیم‌ها می‌توانستند تا صد سال دیگر به اعتراض‌هایشان ادامه بدهند و آنها در نقش قهرمان و برنده بگویند که از بهانه‌هایتان قوی‌تر باشید و این بازی ادامه داشته باشد ولی وقتی خودشان همین حرف‌ها را تکرار می‌کنند، پس احتمالا یعنی چیزی بوده که آنها خبر داشتند و فکر می‌کنند موفقیت دیگران هم به همان شکل قرار است به دست بیاید. در حال جمع‌آوری مستنداتی هستیم که نشان می‌دهد سرپرست یکی از تیم‌ها در یک گروه مجازی به لیدرهای مجازی خط و ربط می‌دهد که چطور علیه استقلال حاشیه بسازند.

بیشتر بخوانید:
نوری فر: روز‌های سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و هنوز اول راه است
نوری فر: وقتی پاسخ‌های مفصلی وجود دارد، نیازی به شکایت یا توهین نیست
نوری فر:شکایت کنند ، من فقط حرف حق زدم و آماده مناظره هستم

انتهای پیام /