ای اف سی نوراللهی و عزت اللهی را جزو ستارگان قرار داد

وبسایت ای اف سی سعید عزت اللهی و احمد نوراللهی را در میان ستارگان جذب شده در نقل و انتقالات قرار داده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، لیگ قهرمانان آسیا در حالی آغاز خواهد شد که بازیکنان ایرانی در دو تیم الغرافه و شباب الاهلی حضور دارند که حالا مورد توجه کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته‌اند و در بین خریدهای منتخب تیمهای حاضر در لیگ قهرمانان جای دارند.

در این گزارش از جانگ هیون سو، اتابک شوکوروف، نام تائه هی و مارتین بویل در کنار دو ستاره ایرانی نام برده شده که «می‌توانند تغییر را در بازی رقم بزنند» و جزو بازیکنان آسیایی هستند که خارج از کشور خود فوتبال را ادامه می‌دهند.

در قسمت مربوط به نوراللهی آمده: «در آگوست (شهریور) 2021 شباب الاهلی با جذب مهدی قایدی و احمد نوراللهی به ترتیب از استقلال و پرسپولیس، سنت قدیمی خرید بازیکن از ایران را از سر گرفت. از بین این دو، نوراللهی زودتر فرم ایده آل را در دبی پیدا کرد؛ مثل علی کریمی که بهترین بازیکن تاریخ شباب الاهلی بوده است. او که دو بار با پرسپولیس به فینال آسیا رسید، در 18 بازی از 20 بازی ممکن شباب الاهلی به میدان رفت.»

همچنین ای اف سی با تمجید از عزت اللهی نوشت: «یکی دیگر از هافبک‌های ایرانی که مسیر پر پیچ و خم فوتبال در حوزه “خلیج فارس” را در پیش گرفت، سعید عزت اللهی بود. برخلاف نوراللهی، بازگشت عزت اللهی به فوتبال آسیا در 25 سالگی، پس از حضور در لیگهای مختلف روسیه، دانمارک، بلژیک، اسپانیا و انگلیس انجام شد. در شروع زندگی در قطر، یک مصدومیت سراغ عزت اللهی آمد اما او دو هفته پیش از لیگ قهرمانان به میادین بازگشت و آماده نقش آفرینی در ترکیب تیمش است.»

الغرافه و شباب الاهلی با تیمهای فولاد ایران و آهال ترکمنستان همگروه هستند.

انتهای پیام/