توخل: سطح بازی چلسی فاصله زیادی با استانداردهای‌ ما داشت

توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی اذعان کرد که آن‌ها در صورت ادامه دادن به این روش بازی کردن، قطعا در سانتیاگو برنابئو له خواهند شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  چهارشنبه شب از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های چلسی و رئال مادرید در استادیوم استمفورد بریج مقابل هم صف آرایی کردند. در این بازی جذاب کریم بنزما مرد فرانسوی لوس بلانکوس دوباره خوش درخشید و توانست هت تریک کند و در نهایت رئال با پیروزی 1-3 به مادرید بازگشت.

به نقل از سایت گل، این روزها چلسی روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. آن‌ها در بازی ابتدای هفته مقابل برنتفورد با حساب 4-1 تحقیر شدند و حالا دوباره در خانه با نتیجه 3-1 شکست خوردند. توخل پس از پایان بازی به bt sport گفت: “از الان نباید به فکر بازی برگشت باشیم. اول باید به سراغ ساوتهمپتون برویم و این قدم مهمی در پروسه است. اگر به همین روش بازی کردن خود ادامه دهیم، مقابل ساوتهمپتون خواهیم باخت و سپس در برنابئو برابر رئال مادرید له خواهیم شد. شکست سنگینی تجربه کردیم. یکی از بدترین نیمه‌هایی بود که من از زمان آمدنم به استمفورد بریج تجربه کرده بودم. سطح بازی چلسی فاصله زیادی با استانداردهای‌ ما داشت.”

انتهای پیام /