برانکو ایوانکوویچ: مدیریت فتح‌الله‌زاده در استقلال قد نداد تا همکاری کنیم

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت:مدیریت فتح‌الله‌زاده در استقلال قد نداد تا همکاری کنیم،در پرسپولیس یک قول دادم که آن‌هم حفظ تیم در لیگ برتر بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: قبل از پرسپولیس از تیم‌های پیکان و تراکتور هم پیشنهاد داشتم. آقای شیعی مدیرعامل پیکان بود ولی نتوانستیم به توافق برسیم و بعد آقای آجرلو مدیرعامل فعلی باشگاه استقلال خیلی جدی پیشنهاد داد سرمربی تراکتور شوم اما هیچ کدام به قرارداد منجر نشد.رضا چلنگر آن زمان خیلی به من گفت که داری ریسک می‌کنی یا اینکه از پرسپولیس فقط یک اسم مانده و … اما تلفنی قولی دادم و پای آن ایستادم و گفتم «من را سرمربی خود بدانید!» تنها قولی که دادم حفظ پرسپولیس در لیگ برتر در لیگ چهاردهم بود. تیم اصلاً شرایط خوب و مطلوبی نداشت اما با یک کارگروهی و جمعی توانستیم قدم به قدم پیشرفت کنیم و باقی‌اش را هم که می‌دانید.

الان به شما می‌گویم که این سه بازیکن را از چنگ استقلال درآوردیم! علیرضا بیرانوند و وحید امیری را استقلال می‌خواست و دنبال سید جلال حسینی هم بودند اما توانستیم آنها را پرسپولیسی کنیم. دوست داشتم زمانی سیدجلال به پرسپولیس بیاید که خودش بلند شده باشد و تیم ما را هم بلند کند. اتفاقاً همین اتفاق هم درلیگ شانزدهم افتاد.در تمام این سال‌ها عشق و حمایت فوتبالدوستان ایرانی به ویژه پرسپولیسی‌ها را داشته و به آن افتخار می‌کنم. شاید ۹۰ درصد از فالوئرهایم ایرانی و طرفدار پرسپولیس باشند. همواره گفتم و باز هم می‌گویم عاشق طرفداران پرسپولیس هستم و دوست دارم نکته‌ای را اینجا بگویم.

اگر من توانستم درپرسپولیس موفق شوم یا به قول شما قهرمانی کسب کنم می‌دانم و به این حرف باور دارم که ستاره اصلی تیم ما هواداران” و تماشاگران این تیم بودند. همه بازیکنانم را دوست داشته و دارم اما حمایت طرفداران پرسپولیس بی‌نظیر بود و همیشه ما را به جلو هُل می‌داد.

بیشتر بخوانید:

برانکو: اسکوچیچ در شرایط بسیار سختی جایگزین مارک ویلموتس شد
برانکو: ایران می‌تواند شگفتی جام جهانی شود
حمایت برانکو ایوانکوویچ از دراگان اسکوچیچ : او به فوتبال ایران ثبات داد

انتهای پیام/