رضا درویش: نه به قهرمانی شک داریم و نه به کادر فنی

مدیرعامل پرسپولیس گفت:باید با حمایت از کادر فنی و بازیکنان و برطرف کردن مشکلات حاشیه‌ای در آرامش و صبوری، به راه خود ادامه بدهیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رضا درویش اظهار داشت:در شرایط کنونی و برای رسیدن به صدر جدول و موفقیت پر افتخارترین تیم ایران، باید دست در دست هم، به دور از حاشیه‌ها، با حمایت از کادر فنی و بازیکنان و برطرف کردن مشکلات حاشیه‌ای در آرامش و صبوری، به راه خود ادامه بدهیم.پرسپولیس در حال حاضر نیاز به حمایت و پشتیبانی دارد تا در مسیر قهرمانی ادامه مسیر دهد. تیم‌های بزرگ هم گاهی از نظر روحی و روانی افت می‌کنند چرا که ماندن در شرایط قهرمانی و حفظ این وضعیت، طی پنج قهرمانی متوالی، کار آسانی نیست.

وی افزود: دستیابی به آن موفقیت‌ها، همه ارکان باشگاه و تیم را تحت فشاری سخت و مداوم قرار داد که این امر برای بازیکنان و کادر فنی مضاعف بوده است و تاثیر آن را باید با حمایت عملی کم کرد.

پرسپولیس بارها ثابت کرده که هر غیر ممکنی را ممکن کند. پرسپولیس در کمتر از 10 دقیقه یک نتیجه غیر قابل باور در دربی را ثبت کرد. پرسپولیس در بازی‌های آسیایی نیز وقتی نیاز به گل‌های بیشتر داشت، چشم آسیا را خیره کرد و حالا این تیم همان تیم است که نیاز به حمایت و اتحاد دارد تا بار دیگر ثابت کند این تیم، محبوبیتش را از راه‌های سخت بدست می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

احتمال عدم صدور مجوز حرفه‌ای پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا
صدای مدیران باشگاه درآمد؛ تشکیل پرونده ویژه انضباطی برای بازیکنان خاطی پرسپولیس
خوش شانسی بزرگ برای یک پرسپولیسی

انتهای پیام/