وحید قلیچ:شش هفته صبر می‌کنم و اگر پرسپولیس قهرمان نشد با خیلی‌ها کار دارم

وحید قلیچ پیشکسوت سرخ‌ها: بازیکنان خارجی پرسپولیس در حد تدارکات تیم هستند،بیرانوند کارهای گذشته‌اش را فراموش کرده که می‌خواهد برگردد؟

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، وی در مورد اینکه آیا برای پرسپولیس شانس قهرمانی قائل است یا نه، گفت: بله هنوز شش هفته مانده و خیلی اتفاقات ممکن است بیافتد. استقلال سه هفته است که نتیجه نگرفته و متزلزل نشان می‌دهد و در ادامه هم امتیاز قطعاً از دست خواهد داد ولی مهم این است که پرسپولیس‌ از این فرصت‌ها استفاده کند. اگر بچه ها همت کنند و همه امتیازات این شش هفته را بگیرند به امید خدا قهرمان می‌شوند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد انتقاداتی که به برخی از بازیکنان این تیم می‌شود گفت: نظر شخصی خودم را می‌گویم که مهاجم ازبکستانی و دو بازیکن تاجیکستانی در حد تدارکات تیم پرسپولیس هستند. پیراهن پرسپولیس ارزشمند است و نباید هر بازیکن بی کیفیتی را جذب کنند و این لباس را بر تنش کنند.

وی افزود: پرسپولیس یک گلر مثل حسین حسینی می‌خواهد که در بازی با پیکان تیم ده نفره را یک تنه در بازی نگه داشت و کار را در آورد. نه فقط یک بازی. ده بار در طول فصل این کار را کرده است.

قلیچ در مورد ابراز تمایل بیرانوند به بازگشت گفت: علیرضا بیرانوند آن زمان که پایش را گذاشته بود روی گلوی باشگاه پرسپولیس و در بدترین شرایط پولش را می‌خواست یادش رفته که حالا می‌خواهد برگردد؟ پرسپولیس شده مثل حمام مردانه و هرکس می‌خواهد به این تیم بیاید به او بفرما می‌زنند.

بیشتر بخوانید:

قلیچ :مگر می‌شود در تهران ۳ گل از آلومینیوم بخوریم؟
اظهارات تند وحید قلیچ علیه گلمحمدی بعد از شکست برابر آلومینیوم
حضور وحید قلیچ در پلیس فتا

انتهای پیام/