اعلام ترکیب فرنگی کاران ایران در مغلوستان توسط اتحادیه جهانی کشتی

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اشاره کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در گزارش اتحادیه جهانی کشتی، که به حضور مدال‌ آوران المپیک در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۲۲ آسیا اشاره کرده آمده است: هر چند تیم ایران ترکیب متفاوتی را نسبت به المپیک و مسابقات قهرمانی جهان به مغولستان آورده است، اما برخی از فرنگی کاران حاضر در این مسابقات، صاحب مدال طلای سال گذشته هستند.

طبق برنامه مسابقات کشتی فرنگی ۲۰۲۲ آسیا که در مغلوستان برگزار می‌شود، نمایندگان کشورمان امروز (دوشنبه) در تمامی اوزان در مراسم قرعه کشی حضور خواهند یافت تا رقبای خود را بشناسند و از روز سه شنبه در ۵ وزن نخست به میدان بروند. بر این اساس ابتدا مدعیان اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم یعنی علی نوربخش، ایمان محمدی، عارف حبیب‌الهی، ناصر علیزاده و امیر قاسمی منجزی صبح این روز به روی باسکول خواهند رفت و سپس از ساعاتی بعد برای مبارزه به روی تشک می‌روند.

در وزن ۸۷ کیلوگرم مسابقات قهرمانی آسیا، هواداران شاهد بازگشت ستاره نوظهور ایران یعنی ناصر علیزاده خواهند بود. این فرنگی‌کار سال ۲۰۲۱ در مسابقات قهرمانی آسیا توانست با شکست رستم آساکالوف دارنده ۲ مدال جهانی از ازبکستان و اتابک عزیزبکوف از قرقیزستان به مدال طلا برسد.

همچنین، یکی دیگر از کشتی‌گیرانی که سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال طلا رسید مهدی بالی در وزن ۹۷ کیلوگرم است که امسال نیز از شانس‌های قهرمانی خواهد بود.

پرونده پنج وزن نخست مسابقات، سه شنبه شب با برگزاری دیدار رده بندی و فینال بسته می‌شود و نوبت به مدعیان پنج وزن دوم می‌رسد که باید از روز چهارشنبه وارد میدان شوند و بدین ترتیب مهدی محسن نژاد، شاهین بداغی، محمدرضا مختاری، رسول گرمسیری و مهدی بالی در اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

بیشتر بخوانید:

برنامه مسابقات کشتی آزاد و فرنگی اعلام شد
اعلام اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان
اعلام اسامی نفرات اعزامی تیم ملی کشتی فرنگی به مسابقات قهرمانی آسیا

انتهای پیام/