کادر فنی پرسپولیس خطاب به بازیکنان: شش بازی‌مان را ببریم قهرمانیم

اولین مأموریت کادر فنی در شروع تمرینات پرسپولیس این بود که بازیکنان را از نظر ذهنی و روانی آماده ادامه تمرینات و مبارزه برای قهرمانی کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، با از سرگیری تمرینات پرسپولیس از شنبه این هفته شرایط تازه‌ای بر اردوی سرخ‌ها حکمفرما شده و به نظر می‌رسد بازیکنان و کادر فنی تا حدود زیادی شکست در جام حذفی و از دست دادن یک جام دیگر را فراموش کرده‌اند. البته برخی اعضای کادر فنی و بازیکنان که بی‌خیال بودند راحت مسافرت‌شان را رفتند و به استراحت پرداختند اما برخی هم آنقدر از این بازی و حاشیه‌هایش زخم خورده بودند که تا دو روز از خانه بیرون نرفتند.

با وجود این از شنبه که تمرینات شروع شد هر دو گروه کنار هم جمع شدند تا برای یک هدف بجنگند. اولین مأموریت کادر فنی اما این بود که بازیکنان را از نظر ذهنی و روانی آماده ادامه تمرینات و مبارزه برای قهرمانی کند.

از این حیث کادر فنی در همان تمرین نخست برای بازیکنان صحبت کردند و سعی داشتند از نظر ذهنی و روانی تیم‌شان را آماده کنند چرا که به نظر می‌رسد پرسپولیس علاوه بر مشکلات فنی از حیث روانی تا حدودی بیمار است و همین مسأله باعث شده تا در بازی‌های اخیر برنده نباشد. مربیان پرسپولیس به بازیکنان گفتند همه چیز دست خودمان است و اگر شش بازی خودمان را ببریم حتماً قهرمان خواهیم شد چراکه استقلال حتماً امتیاز از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

تمرین امروز پرسپولیس در مجموعه ورزشی کاپیتانشان برگزار شد
روزشماری برای بازگشت ستاره پرسپولیس
پیوس: پرسپولیسی‌ها ناامید نباشند؛ ۶ امتیاز اختلاف با استقلال قابل جبران است

انتهای پیام/