مقصد بعدی اوزیل مشخص شد

در ژانویه 2021 بود که بعد از یک توافق دو طرفه قرارداد مسوت اوزیل و باشگاه آرسنال فسخ شد تا بعد از هشت سال به حضور این ستاره آلمانی در جمع توپچی‌ها پایان داده شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در ژانویه 2021 بود که بعد از یک توافق دو طرفه قرارداد مسوت اوزیل و باشگاه آرسنال فسخ شد تا بعد از هشت سال به حضور این ستاره آلمانی در جمع توپچی‌ها پایان داده شود. بعد از این اتفاق اوزیل با قراردادی آزاد به فنرباغچه پیوست. این بازیکن با باشگاه فنرباغچه قراردادی تا سال 2024 به امضا رساند اما اوزیل در ماه مارس به دلایل نامعلوم از ترکیب تیم ترکیه‌ای کنار گذاشته شد. آینده این هافبک آلمانی در فنرباغچه با ابهام روبه‌رو است اما گزارش‌ها حکایت از آن دارد که به احتمال فراوان اوزیل به‌زودی قرارداد خود را با باشگاه ترکیه‌ای فسخ خواهد کرد.

?ریدوان دیلمن، ملی‌پوش سابق ترکیه، در طول دوران حرفه‌ای خود با اوزیل رابطه نزدیکی داشته است و همچنین در دوران جوانی او یک الگو برای ستاره آلمانی بود. این زوج هنوز هم تا به امروز به‌طور منظم در تماس هستند. دیلمن مدعی است که لس آنجلس اف‌سی علاقه‌مند است اوزیل را به MLS بیاورد. وینگر سابق ترکیه و فنرباغچه به TRT گفت: “من هر دو هفته با مسوت ملاقات می‌کنم. از علاقه لس‌آنجلس اطلاع دارم. من قبلاً یک پیام مکتوب در این مورد دیده‌ام.”

بیشتر بخوانید:
اوزیل در فنرباغچه هم به مشکل خورد
احتمال هم تیمی شدن اوزیل با صیادمنش در انگلیس
قرنطینه تمام شد؛ امروز مراسم معرفی اوزیل در فنرباغچه

انتهای پیام /