نگاهی به مسیرپرسپولیس تا پایان فصل جاری

سخت ترین جدال شاگردان گل‌محمدی مقابل سپاهان (شنبه 24 اردیبهشت) در ورزشگاه بی طرف خواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پرسپولیس در 6 هفته باقی مانده از لیگ 2 بازی در خانه دارد. اولین بازی پرسپولیس مقابل پیکان (سه شنبه 13 اردیبهشت) در ورزشگاه آزادی خواهد بود و در هفته بعد (دوشنبه 19 اردیبهشت) شاگردان گل‌محمدی باید به اصفهان بروند و در یک دیدار خارج از خانه  مقابل ذوب آهن قرار بگیرند.

سخت ترین جدال شاگردان گل‌محمدی مقابل سپاهان (شنبه 24 اردیبهشت) در ورزشگاه بی طرف خواهد بود و پس از این بازی سرخپوشان پایتخت به ترتریب با تیم های تراکتور (شنبه 24 اردیبهشت) در تبریز، شهرخودرو  (سه شنبه 3 خرداد) در ورزشگاه آزادی و فجرسپاسی (یکشنبه 8 خرداد) در شیراز رقابت می‌کنند که همگی کاندیداهای سقوط به لیگ پایینتر هستند و انگیزه زیادی برای امتیاز گرفتن از قهرمان پنج دوره گذشته لیگ برتر دارند.

نقش سپاهان در تعیین قهرمان: تیم فوتبال سپاهان که شانس زیادی برای قهرمانی لیگ ندارد، با توجه به اینکه دو بازی رو در رو با استقلال و پرسپولیس دارد، می‌تواند در تعیین قهرمان این فصل تاثیرگذار باشد. شاید امتیاز گرفتن طلایی پوشان اصفهان از استقلال بتواند تنور رقابت های لیگ را داغتر از همیشه کند و باید دید نتایج جدال شاگردان نویدکیا با سرخابی های پایتخت چگونه رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید:

گزارش تمرین پرسپولیس| تمرین سبک و یک ساعته‌ سرخ ها
حامد لک همراه پرسپولیس تمرین کرد
برزگر : مشکل پرسپولیس از لحاظ فنی قابل رفع است

انتهای پیام/