ستاره تکنیکی و سابق ایتالیا باز هم حاشیه ساز شد

آنتونیو کاسانو در ماه‌های اخیر به یکی از مهم‌ترین مناظره کنندگان ایتالیا تبدیل شده است. بازیکن سابق رم، اینتر، رئال مادرید و … معمولا در کانال خود در پلتفرم توییچ، با مهمانان یا به تنهایی درباره دنیای فوتبال صحبت می‌کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  در واقع اکثرا او نشان داده که از کنار هیچ کس به‌راحتی عبور نمی‌کند و حتی در این مدت پیش آمده که هم‌بازی‌های قبلی خود را نیز مورد انتقاد قرار داده و به آنها حمله کرده است. از طرفی کاسانو به‌خاطر تقابل اخیر دیه‌گو سیمئونه و پپ گواردیولا در لیگ قهرمانان اروپا یک بار دیگر خبرساز شد؛ به خصوص به‌خاطر اتفاقی که در بازی رفت رخ داد.

کاسانو در رابطه با عملکرد اتلتیکو مادرید در اتحاد گفته بود: “عملکرد اتلتیکو مادرید با آن سیستم 0-5-5 تحت رهبری لینو بنفی، یک رسوایی به نظر می‌رسید.” در اسپانیا یا خارج از ایتالیا، افراد زیادی نمی‌دانستند که بانفی کیست. لینو بانفی بازیگر محبوب ایتالیایی است که به دلیل حضور در کمدی‌های دهه 1970 که به دلیل زبان مبتذل مورد انتقاد قرار گرفت، محبوب شد.

مرجع آنتونیو کاسانو در این اظهارنظر یک کمدی ایتالیایی محصول 1984 است که در آن بانفی نقش مربی فوتبال اورونزو کانا را بازی می‌کند، مربی متوسط ​​سری B که رویای تمرین در سری آ را قبل از بازنشستگی دارد.‌ البته آنتونیو کاسانو در این زمینه تنها نبود چرا که کریستین ویری هم بعد از آن دیدار انتقاد تندی را به عملکرد اتلتیکو مادرید برابر منچستر سیتی مطرح کرده بود.

بیشتر بخوانید:
رونمایی از توپ فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا+عکس
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال شاختار دونتسک – اینتر میلان

انتهای پیام/