آنجلوتی در آستانه ثبت رکوردی خاص

    سرمربی کهنه کار رئالی ها می تواند رکورد خاصی را ثبت  کند.

    به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حساس‌ترین دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان بین دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی از ساعتی دیگر آغاز خواهد شد. اما کارلو آنچلوتی امشب تاریخ ساز شده و به اولین سرمربی تاریخ فوتبال تبدیل می‌شود که در چهار دهه مختلف در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم خود را هدایت کرده است. این سرمربی ایتالیایی در فصل 1999 و وقتی هنوز چندان مربی مطرحی نبود، با یوونتوس راهی چهار تیم شده و البته شکست دراماتیک برابر منچستریونایتد باعث حذف تیم او شد.

    کارلو آنچلوتی در فصول 2003، 2005، 2006 و 2007 روی نیمکت میلان چهار بار در نیمه نهایی حضور یافته، سه بار موفق به صعود به فینال و دو بار کسب عنوان قهرمانی شد. این سرمربی باتجربه در فصول 2014 و 2015 این بار با رئال مادرید راهی نیمه نهایی شد. آنها در فصل اول بایرن را شکست داده و فینالیست و در نهایت قهرمان شدند، اما در دومین فصل برابر یوونتوس شکست خوردند.

    حالا کارلتو در سال 2022 با رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور یافته و البته تیمش کار بسیار دشواری برای پیروزی مقابل منچسترسیتی و رسیدن به فینال دارد. همچنین رئال مادرید ‌یک امتیاز با فتح لالیگا فاصله داشته و تقریبا ‌به این عنوان دست خواهد یافت. بدین‌ترتیب کارلو آنچلوتی به‌زودی عنوان اولین سرمربی تاریخ را که در تمام پنج لیگ معتبر اروپایی موفق به کسب عنوان قهرمانی شده؛ به خود اختصاص خواهد داد.

    انتهای پیام/