فراخوان عمومی فدراسیون فوتبال برای جذب شریک تجاری

فدراسیون فوتبال برای بهره برداری از فضاهای تبلیغاتی و درآمدزا فراخوان عمومی صادر کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در راستای شفاف‌سازی و فراهم نمودن شرایط برابر جهت بهره‌برداری تجاری از فضاهای تبلیغاتی و درآمدزای خود در نظر دارد نسبت به شناسایی شریک تجاری فدراسیون از طریق فراخوان عمومی اقدام نماید. بر این اساس، از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط دعوت می‌شود در صورت تمایل به همکاری با این فدراسیون در موضوع مذکور و به شرح ذیل، نسبت به ارائه مدل پیشنهادی خود اقدام نمایند:

1. نام و نشانی: فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به نشانی: تهران، خیابان شیخ‌بهایی شمالی، کوچه 12 متری سوم، پلاک 4،کدپستی: 73781-19958، تلفن‌های تماس: 88213306-021 و 88213307-021، دورنگار: 88213302-021

2. موضوع فراخوان: شناسایی بهترین مدل پیشنهادی جهت مشارکت تجاری فدراسیون فوتبال که به تفصیل در سند فراخوان تشریح می‌گردد.

3. زمان و محل دریافت سند فراخوان: ۱۴۰۱/۲/۱۰ لغایت ۱۴۰۱/۲/۲۴، حراست فدراسیون.

4. شرایط دریافت سند فراخوان: متقاضیان شرکت در این فراخوان با ارائه معرفی‌نامه رسمی خود به حراست فدراسیون می‌توانندسند فراخوان را دریافت ‌نمایند.

5. زمان و محل ارائه پیشنهادها: آخرین مهلت ارائه مدل پشنهادی برای همکاری با این فدراسیون براساس سند دریافتی، پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۲/۲۴ است که باید توسط نماینده رسمی شرکت و در پاکت در بسته و ممهور به مهر شرکت بهواحد حراست فدراسیون تحویل گردد.

6. درج این آگهی هیچگونه تعهدی برای فدراسیون فوتبال ایجاد نمی‌کند و این فدراسیون نسبت به بررسی تمامی پیشنهادات ارسالی وتصمیم‌گیری نهایی جهت اقدامات قانونی در این خصوص اقدام خواهد نمود.

بیشتر بخوانید:

تحقیق‌وتفحص از فدراسیون فوتبال کلید خورد
پرونده‌ تعلیق فدراسیون‌ فوتبال به جریان افتاد
نامه فیفا به فدراسیون درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌

انتهای پیام/