مظاهری مقابل استقلال نیمک‌نشین می‌شود؟

عملکرد مظاهری مقابل استقلال در اجرایی شدن تصمیم کنار گذاشتن موقت او نقش بسزایی خواهد داشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  کادرفنی سپاهان برای ایجاد رقابت بیشتر در دروازه این تیم و دادن یک شوک به رشید مظاهری برای بازگشت به روزهای خوبش در نظر دارد تا بار دیگر کریستوفر کنت، گلر اتریشی را در دروازه به کار بگیرد.

کنت در مدت زمانی که رشید مظاهری گلر اصلی تیم سپاهان بود، در تمرینات تلاش و انگیزه بالایی از خودش نشان داده و سعی داشته نظر کادرفنی را برای بازگشت به ترکیب اصلی جلب کند و حالا با توجه به نمایش ضعیف مظاهری احتمالاً این فرصت در اختیارش قرار خواهد گرفت.

تردید نویدکیا و کادرفنی سپاهان در اینجا، بازی پیش رو مقابل استقلال است که اهمیت بالایی برای این تیم و هوادارانش دارد و چنین تصمیمی در بازی به این مهمی ریسک بزرگی محسوب می‌شود و البته این دیدار برای خود محمدرشید هم باتوجه به تقابل با تیم سابقش بازی خاصی است و به همین جهت هنوز تصمیم قطعی برای این دیدار گرفته نشده است.

شاید نویدکیا تصمیم خودش برای جابجایی در دروازه را یک بازی به تاخیر بیاندازد و در این صورت، عملکرد مظاهری مقابل استقلال هم در اجرایی شدن چنین تصمیمی نقش بسزایی خواهد داشت. باید دید در نهایت سپاهانی‌ها چه تصمیمی برای این پست در دیدار هفته بیست و پنجم خود خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

برگزاری بازی سپاهان – استقلال با حضور تماشاگران
حضور سرزده سیاوش یزدانی در تیم استقلال
اعلام زمان استارت شاگردان نویدکیا برای بازی با استقلال

انتهای پیام/