گواردیولا: اگر امتیاز از دست بدهیم، رقیب قهرمان می‌شود

پپ گواردیولا می گوید منچسترسیتی تحت فشار رقابت با لیورپول برای عنوان قهرمانی شکست نخواهد خورد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظهو به نقل از ساکرنت، در ادامه دیدارهای هفته سی و پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم فوتبال منچستر سیتی با نتیجه ۴ بر صفر میزبان خود لیدز را شکست داد و یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ جزیره نزدیک‌تر شد. با سه امتیاز این دیدار، شاگردان گواردیولا ۸۳ امتیازی شدند و به صدر جدول بازگشتند.

گواردیولا به اسکای اسپورتس گفت: می‌دانستیم که امروز و اینجا چگونه باید بازی کنیم. در نیمه اول، لیدز ما را به زحمت انداخت اما در نهایت توانستیم به چیزی که می خواستیم برسیم. ما بارها در این موقعیت یعنی رقابت برای کسب قهرمانی بوده‌ایم. همه چیز خیلی ساده است. ما باید همه بازی هایمان را ببریم تا قهرمان شویم. اگر این کار را نکنیم، لیورپول قهرمان می‌شود. آنقدر پیچیده نیست که نتوان آن را تحلیل کرد.

او در ادامه صحبت های خود نیز گفت: آنها زودتر از ما بازی می کنند و در همه بازی ها پیروز می شوند. اگر امتیاز از دست بدهیم تیم رقیب قهرمان می‌شود. حالا باید به خوبی ریکاوری کنیم و سپس آماده رویارویی با رئال مادرید شویم. فصلی طولانی را سپری کردیم و الان باید آخرین تلاش‌هایمان را انجام دهیم. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که بازی‌هایمان را ببریم. وقتی این اتفاق بیفتد، آنها به ما تبریک می‌گویند. اگر این اتفاق نیفتد، ما به آنها تبریک می‌گوییم.

سیتی  در نهایت به لطف گل های رودری، ناتان آکه، گابریل ژسوس و فرناندینیو یک برد راحت را به ثبت رساند.

تیم گواردیولا بعد از این دیدار راهی اسپانیا می شود تا در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در روز چهارشنبه به مصاف رئال مادرید برود، در حالی که لیدز تلاش می کند در لیگ برتر بماند.

بیشتر بخوانید:

یک رکورد دیگر هم به نام گواردیولا به ثبت رسید
گواردیولا: احمق نیستیم که خود را قهرمان بدانیم
پاسخ گواردیولا به‌ شایعات‌ انتقال هالند به سیتی

انتهای پیام/