حمید درخشان: چرا به برانکو حسادت کنم؟ او پرسپولیس را در رده هفدهم نگه داشت!

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: متأسفانه یاد گرفته‌ایم خودزنی کرده و مربی ایرانی را له کنیم اما چرا من باید به برانکو حسادت کنم؟

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حمید درخشان گفت: واقعاً امکاناتی که برای برانکو در نظر گرفته بودند برای من هم در نظر گرفتند؟ او در سال اول حضورش پرسپولیس را در رتبه هفدهم نگه داشت اما کسی به او دست نزد و گفتند که شرایط بهتر می‌شود. اما آیا چنین فرصتی هم به من داده شد؟

من با دست‌های خالی پرسپولیس را با ۹ امتیاز در آسیا به برانکو تحویل دادم اما کسی این چیزها را ندید. آن زمان ما مدیرعامل نداشتیم و پولی هم نبود به طوری که با ریش‌سفیدی و من بمیرم تو بمیری بازیکن می‌گرفتیم اما کسی این چیزها را ندید.

چرا باید مربیان داخلی را بزنیم؟ من حسودم؟ اصلاً من چرا باید حسودی کنم؟ آن زمان مدیرعامل ما زندان بود و هیچ پولی نداشتیم. تا قبل از اینکه من بیایم نمی‌توانستند استقلال را ببرند اما ما استقلال را هم بردیم.

اینها را کسی نمی‌بیند اما تا حرف می‌زنیم می‌گویند حسادت کردیم! من که همیشه پشتیبان برانکو بودم پس چرا باید به او حسودی کنم؟ تا زمانی که برانکو در ایران بود همیشه از او حمایت کردم و مصاحبه‌های من وجود دارد. شک ندارم برخی‌ها با حضور درخشان منافع‌شان به خطر می‌افتاد اما هدف من همیشه سربلندی پرسپولیس بود.

بیشتر بخوانید:

استوکس پنجره را می‌بندد؛ خبری از هوادار پولدار پرسپولیس نیست
تغییرمجدد درخط دفاع پرسپولیس برابر پیکان

انتهای پیام/