دو رکورد منفی‌ سپاهان‌ با حذف‌ از لیگ‌قهرمانان آسیا

سپاهان در مرحله گروهی، سومین خط دفاع ضعیف لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب را به خود اختصاص داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، خطوط دفاع و دروازه سپاهان را می‌توان نقطه ضعف اصلی این تیم دانست. تیم محرم نویدکیا در یک مسابقه‌اش هم نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد و در شش بازی مرحله گروهی، 12 گل دریافت کرد. اوج ناتوانی طلایی‌پوشان در عقب زمین را می‌توان در دیدار برگشت با الدحیل مشاهده کرد که نماینده قطر با وجود ثبت تنها هفت شوت در چارچوب، پنج بار دروازه نماینده کشورمان را گشود.

سپاهان در مرحله گروهی، سومین خط دفاع ضعیف لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب را به خود اختصاص داد. 12 گل خورده تیم اصفهانی، سپاهان را به ضعیف‌ترین تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در خط دفاعی، ظرف 9 سال اخیر تبدیل کرد. ضعیف‌ترین دفاع یک تیم ایرانی در مرحله گروهی رقابت‌ها در این سال‌ها، به همین سپاهان مربوط می‌شد که 11 گل در سال 2016 دریافت کرده بود.

نکته قابل توجه اینجاست که سپاهان در فصل 2013 لیگ قهرمانان آسیا، 13 بار مقابل مهاجمان حریف تسلیم شده بود و این آمار، بدترین عملکرد دفاعی یک تیم ایرانی در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود. البته مس کرمان نیز در سال 2010، همین تعداد گل خورده بود که با وجود این آمار ضعیف، راهی مرحله یک هشتم نهایی بازی‌ها شد.

بیشتر بخوانید:

بازسازی زمین چمن تمرینی سپاهان با استانداردهای فیفا و یوف+عکس
آغاز بلیت فروشی بازی سپاهان-استقلال از امروز
زمان آغاز بلیت فروشی دیدار سپاهان و استقلال مشخص شد

انتهای پیام/