میزبان لیگ ملتهای والیبال 2022 مشخص شد

در مرحله مقدماتی گروه مردان 16 تیم برزیل، لهستان، فرانسه، آمریکا، اسلوونی، صربستان، آرژانتین، ایتالیا، کانادا، ژاپن، ایران، چین، آلمان، هلند، بلغارستان و استرالیا در سه هفته مرحله گروهی این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، نتایج دیدارهای مرحله گروهی در یک جدول محاسبه خواهد شد و در پایان هشت تیم برتر به مرحله نهایی صعود خواهند کرد تا برای تعیین مقام اول تا هشتم به مصاف یکدیگر بروند.

دیدارهای مرحله نهایی لیگ ملت‌ها 2022 نیز از ۳۰ تیرماه تا سوم مردادماه پیگیری خواهد شد که فدراسیون جهانی والیبال شهر بولونیا در کشور ایتالیا را به عنوان میزبان مرحله نهایی در گروه مردان انتخاب کرد. بدین ترتیب هشت تیم برتر مردان در بولونیا ایتالیا و در سالن یونیپول آرنا به مصاف یکدیگر می­‌روند.

از زمان افتتاحیه لیگ ملت‌­ها در سال 2018، ایتالیا مسابقات مردان و زنان را برگزار کرده است اما این اولین باری است که بولونیا میزبان این رقابت‌­ها می‌شود.

مودنا و میلان به ترتیب در سال­های 2018 و 2019 میزبان رقابت­‌های مرحله مقدماتی لیگ ملت‌­های مردان بودند. تیم‌­های زنان نیز در سال 2018 در ابولی و در سال 2019 در کونگلیانو و پروجا به رقابت پرداختند.

در سال 2021، تمامی مسابقات لیگ ملت‌­ها در ریمنی ایتالیا برگزار شد؛ در نتیجه این کشور اروپایی برای دومین فصل متوالی میزبان فینال مردان خواهد بود. پس از اینکه لیل (فرانسه) و شیکاگو (ایالات متحده آمریکا) میزبان بهترین تیم‌های لیگ ملت‌­ها در دو دوره اول و دوم این مسابقات (2018 و 2019) بودند.

مسابقات بولونیا ۳۰ و ۳۱ خرداد با مرحله یک چهارم نهایی آغاز می‌شود و در دوم تیرماه با مرحله نیمه‌نهایی ادامه می‌یابد. مسابقات رده­‌بندی و فینال نیز در سوم تیرماه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی لهستان ۳ – اسلوونی صفر | لیگ ملت های والیبال…
نتیجه و خلاصه بازی برزیل ۳ – فرانسه صفر | لیگ ملت های والیبال…
لیگ ملت های والیبال / نتیجه عجیب استرالیا در لیگ ملت های والیبال

انتهای پیام/