هشدار کلوپ به شاگردانش/آماده رنج کشیدن مقابل ویارئال باشید

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول هشدار داده است که تیمش برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا باید “آماده رنج کشیدن” مقابل ویارئال باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از ساکرنت، قهرمان شش دوره اروپا برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا باید از برتری دو گله خود در بازی رفت مقابل ویارئال دفاع کند. لیورپول به دنبال کسب چهار جام  در یک فصل است. این تیم از ابتدای سال تاکنون تنها سه بازی را باخته است.

کلوپ به خبرنگاران گفت: بازی دشواری را برابر ویارئال در پیش داریم. باید برای رسیدن به فینال سخت تلاش کنیم. انتظار یک نبرد سخت را در زمین حریف دارم. هر دیدار می‌تواند یک خطر جدی برای ما باشد و به همین خاطر اگر تمرکزمان را از دست دهیم همه چیز خراب خواهد شد. در این مقطع از فصل که بازی‌ها فشرده می‌شود کوچکترین اشتباه به منزله از دست رفتن یک جام قهرمانی است و به همین خاطر باید با تمام توان به میدان برویم. تنها نگرانی من این است که در زمین ویارئال چه عملکردی خواهیم داشت و باید آماده باشیم که رنج بکشیم. برای مثال بازی با نیوکاسل را در نظر بگیرید. تماشاگران به وضوح بسیار پرشور بودند، اما ما اجازه ندادیم این اتفاق بیفتد که حریف بر بازی مسلط شود.

لیورپول با هدایت کلوپ دو نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برده است. این تیم به فینال ۲۰۱۸ رسید ولی بازی را به رئال مادرید باخت و در سال بعد، ششمین جام اروپایی خود را مقابل رقیب انگلیسی یعنی تاتنهام فتح کرد.

کلوپ گفت که تجربه جنگیدن برای چندین جام به طور همزمان می‌تواند برای لیورپول در ال مادریگال(ورزشگاه خانگی ویارئال) مفید باشد. این مربی آلمانی در پایان گفت: در ۳ جام دیگر مدعی قهرمانی هستیم و این انگیزه مضاعفی به بازیکنان می‌دهد تا با تمام توان خود به میدان بروند. بازیکنانم انگیزه رسیدن به جام قهرمانی را دارند و امیدوار هستند فصل را به بهترین شکل تمام کنند.

بیشتر بخوانید:

کلوپ: تمدید قرارداد من ربطی به ماندن یا نماندن صلاح ندارد
کلوپ با لیورپول قراردادش را تمدید شد
قرارداد کلوپ با لیورپول تمدید شد

انتهای پیام/