انصراف دو تیم از دیدار رده‌بندی لیگ برتر هندبال

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و مس کرمان از حضور در دیدار رده‌بندی لیگ برتر هندبال انصراف دادند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، با درخواست دو تیم حاضر در رده‌بندی لیگ برتر هندبال ایران و با موافقت فدراسیون عنوان سوم مشترک لیگ برتر به دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و مس کرمان خواهد رسید.

مراد کرمی، رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در مورد عنوان سوم مشترک لیگ برتر برای تیم‌های ذوب‌آهن و مس اظهار کرد: پس از درخواست دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و مس کرمان برای کسب عنوان سوم مشترک و حضور نداشتن در دیدار رده‌بندی، این درخواست در نشست کمیته مسابقات لیگ مورد بررسی و موافقت قرار گرفت و در نهایت نیز با موافقت رییس فدراسیون عنوان سوم مشترک لیگ برتر به دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و مس کرمان تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: فدراسیون هندبال برای ارج نهادن به زحمات این دو تیم قدیمی و ریشه‌دار هندبال کشور با درخواست این تیم‌ها موافقت کرد و عنوان سوم مشترک را به این دو تیم اهدا خواهد کرد و در مراسم اختتامیه لیگ نمایندگان دو تیم برای دریافت مدال و کاپ سومی حضور پیدا می‌کنند.

بدین ترتیب روزهای ۱۷ و ۱۹ اردیبهشت‌ماه دیدار نهایی لیگ برتر هندبال ایران میان دو تیم سپاهان اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون برگزار خواهد شد و دیدار رده‌بندی بین دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و مس کرمان برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

میزبان رقابت‌های جهانی هندبال را تغییر کرد
تغییر تاریخ و مکان مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان
وویویچ: انگار سال‌ها است در ایران زندگی می‌کنم/برای موفقیت هندبال تمام توانم را بکار…

انتهای پیام/