جریمه مجدد تیم جهانبخش باز هم از سوی یوفا

تیم فوتبال فاینورد روتردام برای یازدهمین بار در این فصل، از سوی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) جریمه شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  تیم فوتبال فاینورد روتردام که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد به دلیل رفتار ناشایست هوادارانش در دیدار مقابل اسلاویا پراگ در لیگ کنفرانس اروپا، از سوی یوفا جریمه شد.
به گزارش fcupdate باشگاه فاینورد روتردام باید مبلغ ۲۸۱۲۵ یورو را به اتحادیه فوتبال اروپا واریز کند، زیرا هواداران این تیم در بازی خارج از خانه مقابل اسلاویا پراگ (۲۵ فروردین) اشیایی را به داخل زمین پرتاب کردند. فاینورد در حال بررسی درخواست تجدید نظر برای این حکم است.
فاینورد پیش از این در این فصل ۱۰ بار از سوی یوفا جریمه شده و از آن زمان تاکنون حدود نیم میلیون یورو جریمه پرداخت کرده است.
از دید سران باشگاه فاینورد، بازی در پراگ بدون هیچ مشکلی پیش رفت و جشن پرشور گل توسط هوادارانی که با تیم خود به پراگ سفر کردند، نمی‌تواند به عنوان پرتاب اشیاء تعبیر شود و چنین مبلغ هم متناسب با رفتار آن‌ها نیست.

به گزارش فاینورد، هواداران همراه در پراگ رفتار خوبی داشتند و فضای فوتبالی خوبی ایجاد کردند. سخنگوی باشگاه روتردام گفت: “پس از یک جو عالی و حمایت لفظی از تیم، گل‌ها و در نهایت پیروزی، با شکوه جشن گرفته شد، اما به نظر ما به گونه‌ای نبود که قوانین را نقض کرده باشد. ”
تیم جهانبخش ممکن است با جریمه دیگری مواجه شود، زیرا درست قبل از شروع دیدار این تیم با المپیک مارسی در نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا (۸ اردیبهشت) که با پیروزی ۳-۲ فاینورد به پایان رسید، باز هم هواداران این تیم فشفشه و مواد آتش زا در ورزشگاه دی کویپ روشن کردند.

بیشتر بخوانید:

غیبت جهانبخش مقابل مارسی در لیگ کنفرانس اروپا
احتمال غیبت جهانبخش در دیدار بعدی فاینورد
علیرضا جهانبخش:حتی یک لحظه هم نسبت به انتقال به فاینورد شک نکردم

انتهای پیام/