منصوریان: نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و بازی را مساوی کردیم/بازی جانداری را شاهد بودیم

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در نیمه دوم برنامه خود را تغییر دادیم و بازی را مساوی کردیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر یک مقابل شهرخودرو به تساوی رسید. علیرضا منصوریان، سرمربی صنعت نفت در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: عید فطر را تبریک می گویم، بازی جانداری را شاهد بودیم. چمن خوب و باران بهاری سرعت بازی را بالا برد. نیمه اول خوب نبودیم و حریف بهتر کار کرد. در نیمه دوم برنامه خود را تغییر دادیم، در آن سو حریف هم عقب نشست و باعث شد جلوتر بازی کنیم. قبل از گل اول هم موقعیت خوبی نصیب بیت‌سعید شد که می‌شد گل شود.

او ادامه داد: بازیکن جوان ما، پس از گل تساوی هم می توانست گل برتری ما را به ثمر برساند. رو آوردیم به مالکیت و از بازیکنانم تشکر می‌کنم. در طول هفته تمرینات زیادی داشتیم و می دانید که بازیکنانم به بازی زیر باران هم عادت نداشتند.

منصوریان گفت: بسیار سیدعباسی را دوست داریم و می‌دانیم شرایط سختی را سپری می‌کند. هواداران ما تحمل این نیمه اول بد را نداشتند و وظیفه ما بود که جبران کنیم. داوری هم خوب بود، هم کمک‌ها و هم داور چهارم خیلی خوب مسائل را انتقال می دادند. شاید صحنه‌هایی بود که داور به خاطر چرخش بازی از دست می‌داد اما داور چهارم به خوبی کمک کرد.

بیشتر بخوانید:

نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال شهرخودرو – صنعت…

انتهای پیام/