مظاهری: توهین ها در شان من و باشگاه سپاهان نبود

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان گفت: فشار مجازی و رسانه‌ای بر روی من وجود ندارد، اما توهین‌ها در شان من و باشگاه سپاهان نبود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،رشید مظاهری درباره دلخوری اش از هواداران استقلال گفت: من از زمانی که به سپاهان آمدم فضای مجازی را کنار گذاشتم و در گوشی خودم هم صفحات مجازی ندارم. فشار مجازی را اصلا متوجه نمی‌شوم و رسانه‌ها هم تا جایی که بتوانم دنبال نمی‌کنم. فشار رسانه‌ای و مجازی بر روی من وجود ندارد. البته این توهین‌ها در شان من و باشگاه سپاهان نبود. من چند سال فوتبال بازی می‌کنم و شاید یک مربی از من خوشش نمی‌آید و فوتبال همین است. من از هواداران سپاهان و استقلال عذرخواهی می‌کنم، چون کلاس باشگاه سپاهان را با این اظهارات پایین آوردم.

مظاهری در نقل و انتقالات نیم فصل از تیم استقلال جدا شد و به تیم سپاهان پیوست.

انگیزه خاصی برابر استقلال داشتم

مظاهری گفت: انگیزه‌های خاصی برابر استقلال داشتم و تا جایی که توانستم با تمرکز وارد زمین مسابقه شدم. من به سمت نیمکت استقلال رفتم و با همه اعضای تیم به خصوص فرهاد مجیدی دست دادم. به هر حال سلیقه مربی بوده که من را نخواسته است.

رشید مظاهری در زمان حضورش در استقلال از سوی فرهاد مجیدی خیلی در ترکیب آبی پوشان قرار نمی‌گرفت و  همین موضوع شائبه‌هایی مبنی بر اختلاف مظاهری و مجیدی با یکدیگر مطرح شده بود.

توپ هایمان با بدشانسی تبدیل به گل نشد

دروازه بان سپاهان درباره بازی با استقلال  گفت: همه از فوتبال سپاهان لذت بردند، اما توپ هایمان با بدشانسی تبدیل به گل نشد. ما ۶ بازی در آسیا انجام داده بودیم و خستگی در ساق پای همه بازیکنان وجود داشت. دانیال اسماعیلی فر و امید نورافکن فشار زیادی را تحمل کردند.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و آبی پوشان با ۵۷ امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

دلمان برای هوادار تنگ شده بود

مظاهری گفت:  واقعا دلمان برای هواداران تنگ شده بود و جو خوبی را شاهد بودیم. امیدوارم  در بازی‌های بعدی هم تدارک ببینند تا هواداران در بازی‌های باقی مانده به ورزشگاه بیایند. فوتبال با هوادار فرق می‌کند.

تماشاگران فوتبال  به علت شیوع ویروس کرونا اجازه حضور در ورزشگاه‌ها را نداشتند،اما آن‌ها   بعد از مدتی با اجازه ستاد مبارزه با کرونا  توانستند به استادیوم‌ها بیایند و بازی تیم‌های مورد علاقه خود را شاهد باشند.

بیشتر بخوانید :
مظاهری مقابل استقلال نیمک‌نشین می‌شود؟
برومند: مظاهری یک بار درخشش داشته باشد بعد حرف بزند
مظاهری: دید نداشتم ولی نباید این گل را می‌خوردم

انتهای پیام/