منچسترسیتی به دنبال جذب پوگبا

فابریزیو رومانو از 3 گزینه احتمالی برای منچسترسیتی در پنجره تابستانی پرده برداشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پس از پایان یافتن خرید ارلینگ هالند توسط منچسترسیتی، این باشگاه سعی دارد برای تقویت خط میانی خود یک بازیکن را به اتحاد آورد.

رومانو نوشت که پل پوگبا یکی از گزینه‌های منچسترسیتی است. باشگاه در خصوص او هنوز تصمیم نگرفته و تنها یک بحث میان آنها شکل گرفته است که آیا برای خرید هافبک منچستریونایتد اقدام کنند یا خیر.

ستاره فرانسوی دوران پر افت و خیزی در منچستریونایتد به نمایش گذاشت و قرار است تابستان از جمع این تیم خارج شود. از پاری سن ژرمن به عنوان مقصد احتمالی او صحبت می‌کنند.

منچسترسیتی همچنین علاقه دارد برای خرید فرانکی دی‌یونگ اقدام کند. این بازیکن مورد توجه گواردیولاست ولی قیمت بسیاری بالایی دارد. رسانه‌های انگلیسی عنوان کردند که پایین آمدن قیمت سیتیزن‌ها شاید بازیکنی مثل برناردو سیلوا را وارد ماجرا کنند.

رومانو در انتها نوشت که استعدادیاب‌های منچسترسیتی نیز یک گزینه برای گواردیولا پیدا کرده‌اند. ماتئوس نونز ، هافبک 23 ساله اسپورتینگ لیسبون از سال 2019 تاکنون 71 بازی برای تیم پرتغالی انجام داده است.

منچسترسیتی در این فصل جامی نگرفته و تنها باید برای لیگ برتر انگلیس تلاش کند. آنها باید دید می‌توانند لیورپول را در رقابت هیجانی شکست دهند و دوباره قهرمان جزیره نام گیرند.

بیشتر بخوانید:

شوک به منچستر یونایتد؛ پوگبا این فصل را از دست داد
احتمال جدایی 12 بازیکن از منچستر یونایتد/پوگبا راهی فرانسه
تصمیم سخت پوگبا برای فصل جدید

انتهای پیام/